Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: VEKSTHORMON

Medlem siden
    Aug 2006
    Meldinger
    233

Standard VEKSTHORMON

Kommer fra endokrinologen, han har mistanke til at jeg lider av veksthormonmangel.

Er det noen her som vet noe om dette?
    Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
    Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    77
    Meldinger
    490

Standard

Sjelden dette da, er det hypofysemålinger som danner grunnlaget for å tro dette ?
    Det står litt her :

http://www.legemiddelsiden.no/default.a ... view=print
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Aug 2006
    Meldinger
    233

Standard

Ja han sa det var sjeldent.jeg tror ikke selv jeg lider av dette.han sendte også henvisning til øyenlege,pga redusert syn og trodde det skyldtes trykk bak øynene, da de er hovene.

han sendte også henvisning til CT? hvorfor det?
    tok også prøver ang binyrefunksjonen.
    Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
    Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    77
    Meldinger
    490

Standard

Tar nok endel forholdsregler vet du. I de innledende faser er det like viktig å kunne eliminere. CT er nok for å undersøke hypofysen og danne seg et bilde ellers.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Lignende tråder

1. Svar: 11
    Siste melding: 11-05-07, 17:36

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn