Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard endelig føler jeg meg ganske så bra:) :)

jeg har maaaaaset på legen i all den tid, og etter å ha hatt skikkelig surr med stoffskiftet i ......tja, 6-7 år(er 25) så begynner jeg faktisk å føle meg oftere bra enn dårlig!!!!!dvs, jeg får jo virus her og der og hundre forkjølelserpå rad, men hvem bryr seg? jeg er jo våken mesteparten av dagen

det har ikke vart særlig lenge, i et par måneder, men gleden er stor fordiom

mange av de tingene jeg har slitt aller mest med/(svimmelhet, enoormt søvnbehov, kvalme, konstant utslitthet) er liksom blitt så mye bedre nå som jeg har økt doseringen av levaxin.
    jeg er jo ikke akkurat noen kruttønne med energi, men jeg merker at jeg faktisk får til daglige gjøremål uten problemer, oppvask, klesvask og sånn. jiipi for min del blir husarbeid ofte en indikator på formen, og det at jeg faktisk gjør noe er jo et godt tegn

hurra!!! har også vært plaget med reisesyke etter jeg fikk lavt stoffskifte, og her forleden tok jeg en tur uten å merke noe som helst.
    og ikke bare det, men jeg føler faktisk ikke at jeg trenger evig søvn!!

jeg tenkte bare at "det føles som jeg har fått livet tilbake igjen!"

en annen ting jeg ble "lettet" for, var at jeg en persiode, og egentlig fortsatt følte meg skikkelig overarbeidet pga min jobb som til tider er utrolig krevende. men poenget er at jeg med en gang visste at det ikke skyldtes stoffskiftet, men jobben i seg selv! og det høres jo rart ut , men jeg ble faktisk litt glad for at jeg endelig følte meg "bare" overarbeidet og ikke generelt utmattet.

har jo ikke forventninger til at det skal vare for alltid eller noe slikt, men jeg er bare happy for å endelig føle meg som jeg er 25 år og ikke 60

og skulle effekten bli borte igjen, så vet jeg jo at symptomene ikke er innbilning

hurra for meg!!!!!!! juuhu!

håper dere andre og får litt "pause" innimellom!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Så flott. !

Ble glad av å lese innlegget ditt.

Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    alta
    Meldinger
    158

Standard

Høres kjempe deilig ut! Kos deg og nyt formen !

Du gir meg nytt håp

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

Ja, hurra for deg - så bra!

Jeg har også vinglet meg gjennom fire år med hypothyreose og forsiktig medisinering iflg. legens anbefaling. Formen var "bånn i bøtta". Begynte da å bestemme litt selv og ble litt "tøff" med å øke dosen levaxin. (Takket være noen på forumet her!)

Fikk litt hyper-symptomer noen dager, men oppdaget samtidig at jeg har det veldig bra når jeg ligger i grenselandet til å være hyper... 8)

Jeg tror mange av oss er undermedisinerte pga.at vi stoler på referanseverdier hele tiden- det er sikkert individuelle variasjoner her

Husk: Du er den eneste som kjenner kroppen din... 8)

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Kunne ikke vært mer enig. Legene er altfor opptatt av tall.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nosy
    Fikk litt hyper-symptomer noen dager, men oppdaget samtidig at jeg har det veldig bra når jeg ligger i grenselandet til å være hyper... 8)

Jeg tror mange av oss er undermedisinerte pga.at vi stoler på referanseverdier hele tiden- det er sikkert individuelle variasjoner her

Husk: Du er den eneste som kjenner kroppen din... 8)
    BRA skrevet!! Applaus! Det er hva vi må ta stilling til hver enkelt av oss!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Lignende tråder

1. Føler meg frisk på Armour Thyroid
    Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 16
    Siste melding: 11-06-09, 17:58
  2. Jeg har både Graves og Hashimotos
    Av Lissa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 5
    Siste melding: 30-10-07, 21:58
  3. Jeg er visst ganske ny her ...
    Av bambi i forumet Presentasjoner
    Svar: 11
    Siste melding: 10-01-07, 18:47

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine