Viser søkeresultater 21 til 30 av 79
-
23-12-09, 19:54 #21
Sv: God Jul og Godt Nytår 2009
-
23-12-09, 22:15 #22
God jul 2009 til dere alle!
Jeg ønsker dere alle en riktig god jul!
Vil samtidig takke alle for at dere har gjort forumet til det nettsamfunnet det har blitt.
Småkatt hilser også til alle som er glade i å ta vare på de små og de firbente!
Sist endret av Admin; 18-12-18 kl 12:18 Begrunnelse: 'Dødt' link til billede af Sonjas kat erstattet med Sonjas indspildning på Youtube
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
23-12-09, 22:55 #23
Sv: Min Jul
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
24-12-09, 01:10 #24
Ha en riktig koselig og fredfylt julaften alle sammen!
Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
24-12-09, 04:54 #25
Omsider er det jul! En stund siden jeg har vært på forumet nå. Julestresset tok overhånd for et par uker siden og jeg bestemte meg for å kutte ned på alle aktiviteter som ikke var strengt tatt nødvendig. Herunder internettbruk. Tror jeg har uttalt her inne at jeg føler at jeg takler stress nå. Vel, jeg gjør åpenbart ikke det helt. Det har gått greit, men det er takket være at jeg har vært streng mot meg selv mht aktiviteter og gjøremål. Begynte å merke at jeg hyperventilerte langt utover ettermiddagen og kvelden etter en dag på jobb og tur til byen for å handle julegaver. Da var det bare å roe ned og ta en ting av gangen.
Ellers skal jeg nevne at jeg føler at jeg har blitt et hakk friskere siden sist. Skriver litt mer om det senere i jula, men nå er det juleferie og jeg skal ha lang, lat ferie, langt borte fra byen og jobb. Det blir deilig! Vi snakkes!
God jul så lenge, Ruth, Gunnda, Anisa, Pebles og dere andre!
Klem fra Rufus
-
24-12-09, 09:37 #26
Vil ønske deg Anisa og alle andre en God og fredfull jul og ett fantastisk Godt Nyttår
-
24-12-09, 10:10 #27
-
24-12-09, 12:28 #28
God Jul !!!
Jeg syns det å sette seg ned å skulle skrive julekort i år har vært litt tankevekkende. Vi har hatt ett år hvor vi ikke har hatt det så greit. Det var ikke lenger noen selvfølge å skrive julekort med frasen "Vi er friske og raske og har det bra"...
Rundt oss raserer den ene kroniske sykdommen etter den andre. Mange har fått kreft, min sønn diabetes 1, stoffskiftet mitt fikk musklaturen i kroppen til å resignere, min nære venninne har fått MS..
Det er ikke lett å skrive julekort i år..
2010 skal bli et bedre år !! Tusen takk til dere her inne som har bidratt til så mye nyttig informasjon til meg og mange andre som har lavt stoffskifte. Når alt kommer til alt er det å vite at man ikke er alene det som holder julene i gang. En riktig god jul og et godt nytt år til dere alle
-
25-12-09, 15:07 #29
Sv: Julestresset og binyrene
Her kjenner vel de fleste seg igjen!
Håper at de fleste har vært fornuftige å tatt hensyn til seg selv slik at romjul og fridager kan bli deilig.
Jeghar lagt julen litt på is i år og ikke styret så mye,
allikevel er det noe som skjer så i dag har jeg en utrolig dårlig dag,
Har ikke orket kle meg enda,utrolig tung og trett i hodet,har sovet to lurer allerede,veier fem tonn, og kjempe pløsete i fjeset,
ser ut som jeg har fått meg to tette og ei badehette,
så det blir sofaen som er kjekkest.
God Jul og Godt nyttår til alle sammenFra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
25-12-09, 17:17 #30
Sv: Julestresset og binyrene
Jeg hadde tenkt å handle de siste kolonialvarene på formiddagen julaften, og levere en gave et sted på samme turen. Men bare tanken på alt stresset det pleier å være i butikken og ikke minst all trafikken den dagen, gjorde at jeg sent om kvelden lille julaften bråbestemte meg for å dra ut på handletur da.
Det var jeg glad for at jeg gjorde! Klokka ni om kvelden lille julaften var jeg så å si alene i butikken og kunne handle i ro og mak. Da jeg kom ut hadde det snødd såpass at jeg lurte på om jeg skulle utsette å levere julegaven til julaften, men tok sjansen og kjørte og leverte den likevel. Og når jeg så det snøværet som kom her på julaften, var jeg sannelig glad for at jeg bare skulle være hjemme og ta alt helt med ro!
Så hittil har jeg hatt en jul helt fri for stress!Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
godt dansk læsestof om lavt stofskifte
Av Kirsten54 i forumet Nyttige linkerSvar: 2Siste melding: 28-08-08, 13:18
Bokmerker