Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Buskerud
    Alder
    44
    Meldinger
    31

Standard Jobber alle sammen

Eller er noen sykmeldt, legen min her på sykehuset hadde et håp om at jeg kunne begynne å jobbe igjen om en 2-3 uker,men jeg aner ikke

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Vestfold
    Meldinger
    170

Standard

Oj sann, hvis du er så dårlig kan du vel ikke jobbe.. Jeg jobber 100 prosent nå men nå er jeg jo frisk. Da jeg var på mitt dårligste var jeg litt sykmeldt (og jeg var aldri så syk at jeg måtte innlegges, hvilepulsen var 100 på sitt verste). Jeg var 100% sykmeldt en periode og har også vært gradert sykmeldt, dvs, jobbet 80% eller 60% f.eks. 40% har jeg vært nede i også, det har variert i perioder. Man må finne noe som passer, ikke presse seg for mye heller.

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    109

Standard

Fortsatte i jobb 100% i ca. 4 måneder etter Graves sykdom (hyper med kalde knuter) ble konstantert i mai-06. Gikk på Neo-Mercazole og tok toppene av skjelvingene med Betablokkere (er tekniker, ikke åreit å være skjelven på jobb da). Så kom høsten (ca. september) og jeg slet en periode, spurte da om å få redusert til 50%, en ordning jeg syntes fungerte greitt i 3 måneder frem til jeg ble operert i november-06 (total thyroidectomi).
    Pga. litt klabb og babb etter operasjonen (re-opererasjon pga blødning), var jeg 100% sykmeldt lenger enn "normalt", 6 uker. Følte meg langtfra ok selv etter de 6 ukene, tok meg ca. 10-12 uker etter operasjon før jeg følte meg passelig ovenpå igjen, nå jobber jeg 100% og det fungerer ok.

Mvh. Zena

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Vestfold
    Meldinger
    170

Standard

Hva som er "normalt" har jeg aldri visst så mye om men jeg har nå prøvd meg frem etterhvert og funnet en sykemelding/jobb fordeling som har vært til å leve med. Ingen grunn til å slite seg dønn ut for jobben.. Man har vel lov til å ha det LITT bra selv om man er syk..

Lignende tråder

1. Hei alle sammen:)
    Av Leia i forumet Presentasjoner
    Svar: 2
    Siste melding: 26-08-07, 21:29
  2. Hei alle sammen
    Av litaogslita i forumet Presentasjoner
    Svar: 3
    Siste melding: 17-05-07, 21:59
  3. Hei alle sammen.
    Av munch i forumet Presentasjoner
    Svar: 3