Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    109

Standard Bilder av operasjonsarr.

Før min egen thyroid-operasjon var jeg veldig nyskjerrig på hvordan selve operasjons-arret kom til å se ut, både rett etter operasjonen og senere. Fant lite bilder på nett egentlig. Kunne det vært en ide med et lite bildegalleri her inne i "operasjonssalen"? Så kunne man sett hva man går til.

Og ved nærmere ettersyn over alternativer, går det forresten an å legge inn bilder her?

Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    20

Standard Bra forslag!

Jeg var også veldig nysgjerrig på dette før operasjonen. Hvis det går an å legge ut bilder, skal jeg finne frem kamera ;)
    Operert to ganger for skjoldbruskkjertelkreft, venter nå på radioaktivjod-behandling. Tar 150 mg Levaxin hver dag.

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    109

Standard

Jeg har tatt hals-bilder fra dag 3 etter oprasjonen. I begynnelsen så jeg fremgang fra dag til dag omtrent, etter noen uker ble det selvsagt mindre fremskritt, så nå tar jeg bilde ca. en gang i måneden. Kjekt å ha...
    Men tror ikke det er mulig å legge ut bilder her, finner ikke alternativ for det.

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    74
    Meldinger
    2,322

Standard Sv: Bilder av operasjonsarr.

Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    74
    Meldinger
    2,322

Standard Sv: Bilder av operasjonsarr.

(seven days after surgery)

(one year after surgery)
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Lignende tråder

1. Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)
    Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?
    Svar: 2
    Siste melding: 29-09-08, 13:44
  2. Operasjonsarr..igjen...
    Av Zena i forumet Operasjonssalen
    Svar: 4
    Siste melding: 10-04-07, 19:02
  3. Bilder jeg har tatt :)
    Av Lilja i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 11
    Siste melding: 03-10-06, 20:59

Bokmerker

Regler for innlegg