Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
21-05-07, 23:30 #11
Opprinnelig skrevet av Liz
var de spenna gærne på den tida eller???
vi lærte jo på skolen på 80-tallet at kvikksølv var giftigJeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
24-05-07, 07:09 #12
Har noen greie på om man får dekket utskifting/tannbehandlingen hvis legen har mistanke om at det er de som gjør deg syk? noen som vet noe om dette?
Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
-
25-05-07, 20:00 #13
Nei, det får man dessverre ikke, i hvert fall i utgangspunktet. Tannlegebehandling dekkes jo generelt ikke av det offentlige i Norge, og det hjelper ikke om man TROR at man har helseplager pga. amalgam, rotfyllinger e.l. Jeg skriver TROR fordi det pr. i dag offisielt ikke finnes noen påvist sammenheng. (Og det kommer det nok heller ikke til å gjøre før hele "amalgamgenerasjonen" er under torva - tenk hvilke utgifter det offentlige ville fått dersom man hadde åpnet opp den døren der? Det hadde sikkert gått med to-tre oljefond...)
Men man kan være heldig og få trukket fra utgiftene på skatten - hvis man er heldig med saksbehandler på Ligningskontoret...
Lignende tråder
-
Smerter i hæl - kan det ha sammenheng med stoffskifte?
Av AliceH i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 25-12-09, 10:33 -
Pigmentering og Levaxin, sammenheng?
Av W79 i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 9Siste melding: 02-05-08, 15:25 -
er det sammenheng mellom stoffskiftet og mens?
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 04-02-07, 12:03
Bokmerker