Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 19 av 19
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    63
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av coffefe
    Nå roter jeg rundt i jungelen av østrogenprodukter som finnes på helsekosten.
    Hva med denne?

http://www.h-by-m.com/hbm1102.php
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    May 2007
    Sted
    hordaland
    Meldinger
    152

Standard

Takk for tipset Yvette. Har ikke sett det produktet i helsekosten, men har umiddelbart bestilt en flaske. Positivt at det er i kremform-da belastningen på leveren blir mindre slik. Ellers lurer jeg litt på om noen har forsøkt tilskudd av melatonin? Ser at det er flere med "min" døgnrytme i forumet-dvs nattugler Er dette et hypo fenomen,eller...?
    Sliten
    Forkjølt!!
    Har i over to år levd i den tro at jeg var i klimakteriet.
    • Eternal pessimist. Jeg har til tider ikke hatt krefter til å stå på for meg selv, og da ligger en tynt an.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

å være mest opplagt fra kl 20 og utover er et hyposymptom ja...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    63
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av coffefe
    . Ellers lurer jeg litt på om noen har forsøkt tilskudd av melatonin? Ser at det er flere med "min" døgnrytme i forumet-dvs nattugler Er dette et hypo fenomen,eller...?
    Bare søk på Melatonin i "Søk" øverst på siden har så får du masse treff. Vi har snakket mye om Melatonin. Jeg bruker det selv, og flere med meg. Om nattugler er et hypofenomen vet jeg ikke. Jeg har inntrykk av at de fleste med hypothyreose sover mye og når som helst....men ikke jeg!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    May 2007
    Sted
    hordaland
    Meldinger
    152

Standard

Har søkt en del på melatonin, og har bl a kommet over en advarsel mot å innta hormonet dersom en har en autoimmun lidelse!
    Sliten
    Forkjølt!!
    • Eternal pessimist. Jeg har til tider ikke hatt krefter til å stå på for meg selv, og da ligger en tynt an.

Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    162

Standard

Jeg prøvde også Progesta Care men den virket ikke i det hele tatt.

Medlem siden
    May 2007
    Sted
    hordaland
    Meldinger
    152

Standard

Fikk estrocare i posten i dag, og har smurt på. Skikkelig rask levering! Håper den regulerer temperaturen min, da gradestokken har krøpet over 24!!! Med to vaskejobber er det ikke særlig komfortabelt :( Skal holde dere underrettet om kremens eventuelle effekt. Takk igjen til Yvette for tipset
    Sliten
    Forkjølt!!

Medlem siden
    May 2007
    Sted
    hordaland
    Meldinger
    152

Standard

Kommer drassende med en gammel tråd her, bare for å bevise hvor feil leger egentlig kan ta til tider :x
    Har i over to år levd i den tro at jeg var i klimakteriet, og forsøkt det meste av helsekostprodukter.
    Oppsøkte en gynekolog i dag, som sier at verdiene på kjønnshormonene er normale!!!
    Jeg hadde med arket fra laboratoriet der det stod begynnende overgangsalder, men de som jobber der er ikke spesialister sa han, og vet ikke bedre
    Og på dette grunnlaget skrev fastlegen min ut syntetiske hormoner til meg!!!
    Han er nesten helt sikker på at varmetoktene, søvnmangelen og depresjonen min har forbindelse med t3, som altså fastlegen ikke har testet!
    Han var også åpen for teorien om binyrebarktretthet, og jeg skal testes for det.

Så er det kanskje mulig at det er et lite håp for meg allikevel, selv om det har tatt sin tid, og sett helsvart ut.

Jeg har til tider ikke hatt krefter til å stå på for meg selv, og da ligger en tynt an.
    Sliten
    Forkjølt!!

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Frogn
    Meldinger
    382

Standard

Lar meg nesten ikke overraske lenger. Det er bare så tragisk at leger kan behandle folk på den måten. De fleste er uinteresserte, uvitende eller arrogante.

Kjenner blodtrykket stiger bare jeg tenker på det!

Glad du har funnet en lege som gidder å lytte...
    Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
    Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn