Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
    Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    245

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn
    Kommer jeg opp i forklaringsproblemer her ?
    Neida mohaienne, jeg bare ville fortelle at jeg periodevis blir forvist til verandaen.
    Og det er ikke på grunn av svetten.......
    Ha, ha, har heldigvis ikke blitt sendt på verandaen ennå....
    Kanskje gubben har dårlig luktesans!

Medlem siden
    Jun 2007
    Meldinger
    58

Standard

Lenge siden denne tråden var oppe (og sporet av), men nå har jeg øket dosen med Levaxin til 50 µg, og svettinga er tilbake for fullt, etter noen få dager da det virket som det hadde stabilisert seg. Ikke er det særlig varmt heller for tida, så det har visst ingen sammenheng med temperaturen ellers.

Hvis jeg gjør noe som helst, så er det like før det drypper svette. Det er bare så pyton!

Håper at det snart roer seg, før det sikkert tar seg opp igjen dersom jeg skal øke videre...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Hei diab

Kjenner meg igjen i det du beskriver. Hos meg kommer og går det. Tror det må ha med hormonbalansen i kroppen min å gjøre, for det er alltid verst rundt mens.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Lady Gjest

Standard Sv: Levaxin Svettetokter

Jeg har slitt med svettetokter/ekstrem varme i en del år - i 2016 ble det påvist kreft i skjoldkjertel med spredning til en del lymfekjertler. Jeg sliter fortsatt med ekstrem varme/svettetokter i hodet spesielt..

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn