Side 1 av 4 123 ... Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    7

Standard Libido..... manglende lyst

Jeg lurer bare på om dette er vanlig hos de fleste, eller om jeg er litt uheldig når det gjelder dette symptomet på lavt stoffskifte.

Libido er ikke-eksisterende hos meg, har vært borte siden jeg ble gravid - og nå er poden straks to år. -Litt lenge altså...... :(

Har ikke merket noe bedring etter at jeg startet på Levaxin i April, men det tar vel litt tid kanskje - før det bedrer seg?

Finnes det noen her som har erfaring med akkurat dette?

-Hadde vært fint å komme "igang" igjen - håper på å lage en liten ugangskråke til etterhvert, men det er jo som kjent enkelte ting som må utføres i den anledning - og da hadde det vært veldig greit om lysten var på plass.......

(Håper dere ikke synes dette blir altfor privat - beklager i så fall.)
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    42
    Meldinger
    539

Standard

Heisann,
    Jeg tror ikke at du er den eneste som har dette problemet. Jeg hadde også problemer med dette, og tror ikke at det er tilbake til "normalt" nivå. Det er beskrevet som en av hovedsymptomene på å være Hypo.

Siv Cath

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

jeg har hatt dette problemet i 10 år.... :(
    det kom med sykdommen og ser ikke ut til å forsvinne med det første.
    det er jo et under at jeg fremdeles er gift :(

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Indre Troms
    Meldinger
    240

Standard

måtte nesten grine en skvett da jeg leste under her.dette har jeg også slitt med og det hold ganske hardt i flekkan i forhold til gubben,felles skjebne felles trøst.klem til alle dere fra meg

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Ei lita øy på vestlandet
    Meldinger
    84

Standard

Har også slitt med liten libido siden jeg fikk diagnosen. Det var rett etter jeg fikk mitt andre barn. Men nå fikk jeg diagnosen hyper jeg da.......

Tror at det kan skyldes at når det er problemer i forhold til noen hormoner (stoffskiftehormoner), så kan det fort bli forstyrrelser i "andre" hormoner også.

Jeg ble friskmeldt etter et år på Neo-m, men nå er jeg dreimot på vei til å bli hypo i stedenfor... Men libidoen min har ikke blitt bedre av den grunn. Tror faktisk ikke jeg kommer til å bli som før igjen
    Hypertyreose høsten 2003. "Alle gode ting er tre" ;) Storebror 91, lillebror 03 og bittelillesøster 05

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg har ikke dette problemet selv, men Rosenrot skal visst hjelpe på dette har jeg hørt da.

Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    7

Standard

Takk for at dere svarte - det er ikke så lett å si at man har problemer på "det området".
    Jeg synes det er vanskelig å snakke om til og med til samboer.

- Jeg er heldig med ham da. Han har aldri mast eller virket utålmodig. Men det er vel ikke noe jeg kan regne med at han finner seg i i all framtid - så jeg håper at dette kan ordne seg etterhvert. Rosenrot er vel da verdt å prøve?
    Jeg er klar til å prøve det meste i dette tilfellet jeg altså.....

Ikke mye igjen av den samboer ble sammen med gitt - orker ikke finne på noe moro, nedtrykt, vil helst bare sove og ikke noe kos........

"Jeg har en sykdom skjønner du - symptomene er at jeg blir udugelig..."

Jeg skal ta det opp med legen når jeg skal dit etter ferien - kanskje jeg kan få noen tips som jeg kan dele - det burde da være en pille man kan ta for dette også! En liten kaninpille for damer?
    Jeg finner meg ikke i at dette ikke skal bli som vanlig igjen! Det bare MÃ… det!
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Jun 2007
    Meldinger
    58

Standard

"Jeg har en sykdom skjønner du - symptomene er at jeg blir udugelig..."
    Huff, ja, det er akkurat slik det føles.

Sliter også med manglende libido, det er så kjipt å føle seg så kjip. Har ingen løsninger foreløpig, bortsett fra at alt bare blir verre dersom en hopper til sengs selv om en egentlig ikek har lyst...

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    En norsk i Danmark
    Meldinger
    6

Standard

Jeg tror ikke det bare skyldes stoffskiftet Det er et veldig vanlig problem , særlig etter at man har fátt små barn i huset.
    Jeg tror at man veldig fort gir et lavt stoffskifte skylden for alt, men leser du leserbrev i bl.a dameblade, så er det de samme problemene som vi stoffskiftepasientene sliter med, som går igjen. Synes derfor at vi som stoffskiftepasienter skal være veldig forsiktige med å fokusere så mye på vores "handicap" Det er klart, stoffskifteproblemer fyller mye, men jeg tror også mange andre sliter med samme problemer som oss
    Jeg synes ikke libido er påvirket,nærmest tværtimot.
    Jeg mener det er fordi du har et lite barn at ta vare på, libido kommer helt sikkert igjen.
    D ette skriver en som er iver femti, så der er håp

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    En norsk i Danmark
    Meldinger
    6

Standard

hei igjen lolo
    Var litt hurtig å skrive.
    Det var godt ment
    Jeg vil lige spørge hvad slags medicin tar du ?? Kun levaxin ? Siden april ? Da er du jo akkurat begynnt med medicinering og det er den mest slitsomme tiden Det blir bedre Og barnet blir større og alt blir lettere
    Kjønnsdriften kommmer igjen, helt sikkert. Husk å være riktig medicinert, høyt T3, evt tillegg med Liothyronin, Armour. Les mye om det.
    Det blir bedre helt sikkert. De fleste med hypothyreose klarer sig veldig bra
    Klemm, og alt det beste

Side 1 av 4 123 ... Siste

Lignende tråder

1. Har graves- lyst å bli gravid!
    Av malla i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 1
    Siste melding: 02-02-08, 12:08
  2. Det verste med denne sykdommen. Min mors manglende forståelse.
    Av cathrin i forumet Familielivet med stoffskiftesykdom
    Svar: 6
    Siste melding: 26-08-06, 00:10
  3. Lyst på spesiell mat?
    Av cathrin i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 3
    Siste melding: 25-05-06, 21:36

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg