Side 3 av 4 Først 1234 Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 34

Tråd: Sykmeldt?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Ja jeg har hørt om det. Kanskje det var det jeg burde skaffe meg med tiden
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    sandefjord
    Meldinger
    133

Standard

Sykemeldt et år, på rehab nå og har vært det i tre mnd. Hvor veien går videre er helt i det blå. Jeg er selvstendig næringsdrivende og kan ikke påta meg oppdrag uten å vite at jeg kan fullføre de. Denne usikkerheten med hvordan en skal forholde seg til hvem, gir en ihvertfall ikke full uttelling på å være i NAV sine "klør". HVEM,HVA, HVOR.....og HVORDAN????

Ikke blitt klokere på denne tiden, snarere motsatt. Skal forøvrig på et kurs i
    NTF `s regi om fjorten dager. Dit kommer det folk fra NAV og skal infomere i forhold til sykemelding, rehab og attføring. Har dere spørsmål dere vil jeg skal stille så kom med dem !!!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Til dere som er allergisk mot hund.

Jeg har en kollega som er allergisk mot katt. Hun kan ha det likevel fordi hun kjøper noe i Dyreforetninger som hun drypper i pelsen på den. Da tåler hun den katten, men ikke andre katter. Går ut fra at det kanskje er mulig å bruke slikt på hund også? Vel verd å høre med en Dyreforretning. Men dette er dyrt altså.

Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    94

Standard

Hei cat

Det hørtes jo helt fantastisk ut! Jeg er allergisk mot hund jeg også, men synes de er helt hærlige vesner
    Jeg har hatt diagnosen min siden 2005 og har kommet opp på 125 µg til dagen.

Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    20

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av cat
    Til dere som er allergisk mot hund.

Jeg har en kollega som er allergisk mot katt. Hun kan ha det likevel fordi hun kjøper noe i Dyreforetninger som hun drypper i pelsen på den. Da tåler hun den katten, men ikke andre katter. Går ut fra at det kanskje er mulig å bruke slikt på hund også? Vel verd å høre med en Dyreforretning. Men dette er dyrt altså.
    Jeg har ikke prøvd det, men dette er vel mest beregnet hvis man f.eks. skal får besøk av noen allergikere hvis man har katt/hund.
    Tror nok ikke det er noe å bruke som allergisk dyre-eier. Blir nok litt dyrt i lengden vil jeg tro ;)
    Dette var det jeg fikk beskjed om på dyre-butikken i hvertfall

Tråden min har visst sporet av litt her *hehe*
    bea

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kine
    Det hørtes jo helt fantastisk ut! Jeg er allergisk mot hund jeg også, men synes de er helt hærlige vesner
    Er det en sammenheng mellom hypotyreose og allergi?
    Jeg har sannsynligvis fått allergier etter at jeg fikk hypotyreose. Vet fortsatt ikke hva jeg er allergisk mot, og testene slår ikke ut, men at jeg reagerer på noe er sikkert.

Men Cat, med så mange katteallergikere rundt deg, burde du kanskje skifte nick (hmm, jeg og??)

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Begge deler er jo autoimmune sykdommer da så en viss sammenheng er det sikkert.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Ja allergi ser ut til å øke med hypotyreose. Jeg har fått mye sterkere allergier og flere etter dette dukket opp...
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    20

Standard

Jeg har alltid vært veldig allergisk mot MYE, og har ikke merket noe mer allergi etter at jeg fikk lavt stoffskifte. Allergien ligger i familien vår :(
    bea

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    79

Standard

Jeg har hatt lavtstoffskifte i mange mange år, men har aldri vært sykemeldt pga det.

Hundelinken skal jeg sjekke opp ;)

Side 3 av 4 Først 1234 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn