Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Oppland
    Alder
    56
    Meldinger
    101

Standard Kan sinnstilstand (depresjon) variere gjennom dagen ?

Hei,
    Jeg sliter med hva jeg kaller hueheng, liker ikke ordet depresjon av en eller annen grunn.

Men selv om jeg nå har litt mindre behov for søvn og har mer energi enn før så er ikke min mentale helse blitt veldig mye bedre.
    Det jeg er mest redd for er at det ikke henger sammen med stoffskiftet men har andre årsaker (som jeg ikke har funnet ).
    Nå har jeg bare gått på Levaxin siden februar så jeg vet at det kan skje ting ennå.

Det jeg sliter med er at jeg vil liksom ikke våkne. For når jeg våkner så er jeg deprimert. Selv om jeg kroppsmessig kan føle meg forholdsvis uthvilt så vil ikke hodet være med.
    Sånn er det nesten hver morgen. Må ta meg sammen for å komme meg ut av senga og komme i gang.
    Men humøret bedres stort sett utover formiddagen.
    Men er det vanlig at man er nedfor hver morgen?

Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    94

Standard

Huff.. Hørtes ikke bra ut!
    Nei det er vel ikke normalt å være deppa hver morgen. Kan det være at du trenger å dele dosen din i 2, slik at du får fordelt den utover dagen? Kan jo være kroppen din reagerer på hormon forskjell i blodet.
    Tar du liothyronin i tillegg? Det skal jo hjelpe på slike humør ting og hoder som ikke helt vil følge med.
    Trøste klem får du i hvertfall med på veien!!
    Jeg har hatt diagnosen min siden 2005 og har kommet opp på 125 µg til dagen.

Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Oppland
    Alder
    56
    Meldinger
    101

Standard

Takk for trøst.
    Har ikke prøvd Lithyronin ennå.
    Må forske ferdig Levaxindosering først.

Håper jo at dette er noe som henger sammen med stoffskifteslitet.
    For hvis ikke det gjør det hva da...?
    Er jeg bare sånn da liksom.

Sukk

Ha en fortsatt fin søndag.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn