Side 15 av 20 Først 1234567891011121314151617181920 Siste
Viser søkeresultater 141 til 150 av 191
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    41
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Enda et nybegynner spørsmål... Gunnda

*Klem* og en til sånn at det blir over 10 tegn.. *Klem*
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    63
    Meldinger
    5,134

Oj, dette var trist. Kanskje har du begge deler, både en muskelsykdom og lave kortisolverdier mm?

Håper du klarer å holde motet oppe, selv om dette sikkert føles som å vandre hundre mil tilbake. Jeg tror du er et veldig sterkt menneske.

Tenker på deg, Gunnda. Du har gitt så mye til meg, gjennom hele tiden jeg har slitt og skrevet her på forummet.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    77
    Meldinger
    490

Du skal vite at det er mange som tenker på deg også Gunnda.
    Trist å få slik beskjed selv om ikke alle prøver er analyserte.
    Føler og håper Gunnda.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    70
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Enda et nybegynner spørsmål... Gunnda

Sikken redelighed, Gunnda. Man siger at det er gudernes respekt for os der byder dem at udsætte os for prøvelser de mener vi har styrke til at bære. Jeg ville ønske guderne respekterede dig og os andre - lidt mindre.

Kære Gunnda Der er ikke gået en dag siden "dengang" uden at du var i mine tanker. Sjældent "møder" man et menneske, der trods sygdom og pinsler - alligevel kan favne andre mennesker - som du gør. Du gør mine tanker bedre og varmere, end de ville have været uden dig i denne verden. God bedring Gunnda og tusind klemmer til din vidunderlige søn, der fandt os til dig.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Ja, dette var virkelig vondt å høre.... Verden er ikke det spor rettferdig; noen turer f.eks fram uten tanke for andre og seiler glatt gjennom livet, mens du som tenker på andre og hjelper andre når du selv har det vondt, skal behøve å oppleve dette her.. Jeg håper den andre prøven din er negativ!!
    Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    56
    Meldinger
    3,369

Kære Gunnda

Så trist at læse. Jeg håber inderligt, du slipper med skrækken!

Mange klem og tanker fra Nielsigne

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    70
    Meldinger
    1,063

Tusen takk for at dere fins....jeg skal tenke på hver enkelt av dere når jeg ligger under kniven til mandag,virkelig!!
    Ingen glemt, men ANISA!!!!!

Dere syns sikkert at dette høres ut som syting, men er så redd for at jeg snart ikke har mere krefter.(er ingen ungfole lenger!!)
    Brukte 15 år på å komme meg noenlunde etter en bilulykke, det var jo årsaken til at det aldri slo meg at jeg kunne være syk...derfor var jo stoffskifteverdiene mine over alle støvleskaft, og så fikk jeg iallfall lilleslem med den binyretrafikken(positivt svar på spyttprøver, og akkurat på nederste ref. i serum..DHEA var jo under både i spytt og serum...så du har så rett,så rett Ruth, selvfølgelig er de med på lasset, MEN muskelproblemene mine hører altså til en annen familie. Hun hørtes ikke så lystig ut sykepleieren som tok fatt i meg, men kunne ikke si noe, da legen hadde gått av vakt, men nå er de i kontakt med Rikshospitalet.
    Blondie...du har så rett..med medisinering håper jeg på symptomlindring, og så får en ta en dag om gangen..
    Tusen takk til der ALLE
    Moralen er...dess mer en har å hanske med, er det farlig bruke det som kamuflasje..og tro at "alt" hører hjemme i en kjent sekk.
    Vær obs på det dere og, hvis noe dukker opp!!!
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Sverige
    Alder
    68
    Meldinger
    263

Så vondt å høre at du har fått enda mere å handskes med. Og det høres absolutt ikke ut som syting når du skriver at du er redd for at du ikke skal ha flere krefter igjen.

Og så at du opp i alt dette har tanke på oss andre. Du er et godt menneske, Gunnda!

Lykke til, Gunnda. Det blir mange som tenker på deg framover.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    56
    Meldinger
    3,369

Sitat Opprinnelig skrevet av gunnda Vis post
    Moralen er...dess mer en har å hanske med, er det farlig bruke det som kamuflasje..og tro at "alt" hører hjemme i en kjent sekk.
    Vær obs på det dere og, hvis noe dukker opp!!!
    Klogt med denne morale. Vi er formentlig mange her, der har den erfaring, men man har jo ingen garanti for ikke at opleve det igen. Man må virkelig være på vagt over for dette.

Kære Gunnda, jeg forstår godt, du er bange. Det ville jeg også være. Og så er det ret og slet uretfærdigt, at du skal igennem dette.

Tænker på dig

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    58
    Meldinger
    911

Det er av og til som om ting ingen ende vil ta Føler med deg og håper alt det traurige snart vil byttes ut med noen glimt av lys Gunnda

Side 15 av 20 Først 1234567891011121314151617181920 Siste

Lignende tråder

1. Nybegynner
    Av Elly i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 09-12-15, 20:35
  2. Nybegynner... og skjønner ingenting...
    Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 24
    Siste melding: 02-03-09, 10:43
  3. Nybegynner spm... ;)
    Av Grace i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 29-10-08, 13:41
  4. Enda et spørsmål; om T3 denne gang :-)
    Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 02-06-08, 15:59

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn