Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    danmark
    Meldinger
    45

Standard Hvor er det skønt!!!

Hej med jer!!!

Har skrevet lidt herinde da jeg for ca. 2 mdr siden, opdagede at mine TSH-tal ikke var særlige gode og efter at have taget anti-dep Ã~ 7 år uden den helt rigtig virkening, fik jeg overtalt min læge til at give mig eltroxin...og NU kan jeg helt klart mærke en forskel. Har meget mere overskud, kan tænke klart, føler ikke mig så dep og angst mere...det er virkelig som om jeg har fået livet igen.
    Kan stadig godt have dage, som er knap så gode....men slet ikke så mange som gode....og hvor er det skønt.
    Tænkte at jeg ville skrive herinde, for man er jo faktisk kun herinde når man har det skidt og vil have råd og hjælp samt forståelse...
    Fik målt mine tal igår, som viser en forbedring fra d. 26-10-07

TSH 1,4 (0,4-3,7) og sidst 3,4
    T3 4,2 ( 4,0-6,8) og sidsst 4,0
    T4 18 (12,8-20,4) og sidst 16
    cobalamin 231(150-600) og sidst 136

Troede ikke jeg kunne få min cobalamin op, da min læge sagde det kun kunne gøre via indsprøjtning, men jeg fandt selv nogle b12 vitaminer i en helsebutik, og de har da fået mit tal opad.

Ang. min T3...er det så ikke det der er det vigtigste ?? Den er stadig i den lave ende, men det ser da ud som om det går langsomt opad...er det normalt nok??

Sammen med denne glæde...er der også en ærgelse..tænk man har gået og kæmpet i så mange år, og har endda været til læge flere gange, og selv nævnt om det kunne skyldes mine TSH-tal som endda har været oppe på 9,9...men han ikke mente at det var højt nok. ..så det var psykisk...føler faktisk at jeg har behandlet mig selv.

Men hvor har jeg haft glæde af dette forum...det er faktisk det eneste sted man føler sig forstået.
    Nu håber jeg bare at jeg forsat vil blive ved med at have det godt....
    Håber der er andre derude der også snart vil mærke den forbedring...
    mvh
    Anja

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Frogn
    Meldinger
    382

Standard

Hei Anja...

Så deilig!!!
    Det er alltid så godt å høre om de som føler seg bedre etter medisinering. Har inntrykk av at de er i mindretall...

Kos deg med nyfunnet overskudd!

Klem fra Shanita
    Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
    Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    København, Danmark
    Meldinger
    18

Standard

Som nybegynder, er det utrolig dejligt at se at der er nogen der får det bedre. Tusind gange tillykke til dig
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    214

Standard

Hej Anja,

Hvor er det godt at høre, at det endelig går den rigtige vej.

Det kan man jo sige at det var på tide efter 7 år med anti-dep. medicin.

Selvom det går godt lige nu, så husk når du rammer næste bølgedal, at det tager tid og tålmodighed at få stofskiftet i balance.

Din B12 Cobalamin skal helst over 365. Godt at du allerede har fået den lidt op.

Vær tålmodig med dig selv, for nu er du på rette vej.

Tillykke

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

Så bra.
    Du kan prøve med selen hver dag for å kanskje få opp ft3 litt.
    nora

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn