Side 4 av 4 Først ... 234
Viser søkeresultater 31 til 34 av 34
    Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Nord-Norge
    Alder
    42
    Meldinger
    498

Standard Sv: Norsk Thyreoideaforbund og TSH

Nettstedet er vel beregnet for å være ei statisk side. Altså: ei side med kun opplysninger og info, og ingenting annet. Ser at den siste nyheten var i fra juni 2009. Og det er jo synd det, for forbundet burde jo ha vært aktiv, og kommet med de siste nyhtene og opplysningene om stoffskiftesykdommer. Hvor mye har de egentlig interesse av oss brukere?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Ja, det er trist at det ikke skjer noe i et forbund vi alle burde vært medlemmer av. Jeg tror de er bundet opp i sin egen feilslåtte "ideologi" og ikke kommer seg videre før de bryter ut av den.
    De har ingen egen mening om hvordan det er å være stoffskiftesyk, har ingen formening om hvilken behandling som er best for den enkelte, vil ikke sette krav til en bedre og individtilpasset behandling overfor behandlerapparatet og har ingen juridisk assistanse.
    Alt dette er jo selve grunnlaget i "alle andre" pasientforeninger.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    48
    Meldinger
    2,404

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Ja, det er trist at det ikke skjer noe i et forbund vi alle burde vært medlemmer av. Jeg tror de er bundet opp i sin egen feilslåtte "ideologi" og ikke kommer seg videre før de bryter ut av den.
    De har ingen egen mening om hvordan det er å være stoffskiftesyk, har ingen formening om hvilken behandling som er best for den enkelte, vil ikke sette krav til en bedre og individtilpasset behandling overfor behandlerapparatet og har ingen juridisk assistanse.
    Alt dette er jo selve grunnlaget i "alle andre" pasientforeninger.
    Ja, se bare på revma pasienters forbund sine sider. En helt annen "butikk". De har også ekspertise (revmatologer, sosionomer) som svarer på spørsmål fra de som ikke er medlemmer på alt fra sykdom til rettigheter.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Sitat Opprinnelig skrevet av Wixen Vis post
    I det oprinnelige NTF, de som startet det var det noen flotte ildsjeler som virkelig gikk inn for å spre kunnskap om sykdommen.
    "Norsk Hypotyreoseforening (NHF) ble startet 18.desember 1990. Bakgrunnen for etableringen var de problemer pasienter med lavt stoffskifte (hypotyreose) hadde med å få en diagnose og god behandling. Journalist Per Egil Hegge i Aftenposten bidro til å belyse problemene offentlig og var aktiv i forbindelse med etableringen. På årsmøtet i 2002 ble navnet skiftet til Norsk Thyreoideaforbund (NTF) som det heter i dag." Kilde: ingen (fra mine egne notater).
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Side 4 av 4 Først ... 234

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn