Vis meningsmålingsresultat: Etter jeg begynte på medisin

Velgere
18. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • gikk jeg mindre enn 2 kg opp i vekt

1 5.56%
  • gikk jeg 2-5 kg opp i vekt

4 22.22%
  • mer enn 5kg opp

5 27.78%
  • det samme

5 27.78%
  • ned 1-5kg

1 5.56%
  • ned mer den 5kg

2 11.11%
Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Feb 2008
    Meldinger
    22

Standard Hva skjedde med vekten

da dere begynte med medisinering mot lavt stoffskifte.

Synes det er så rart at jeg har hørt at mange går opp i vekt. Det logiske vil vel være å gå ned?
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Feb 2008
    Meldinger
    15

Standard

Jeg ble født med Hypothyrose så jeg gikk opp 100 kg :-)
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    355

Standard Hej

Hej

Jeg kunne ikke lige finde ud af at stemme online - hvis det da ellers var muligt?
    Jeg har taget ca. 8 kilo på siden jeg startede med stofskiftemedicin for 1 år siden... :o(
    Mvh. Gitte

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    177

Standard

Gikk opp mellom 12 og 15 kg på et halvår etter å ha startet på Levaxin. Veldig mye tyder på at jeg ikke tåler Levaxin da. Det samme skjedde i høst da jeg skulle legge til en tilleggsdose av levaxin. Opp 2-3kg på 1 uke og pusteproblemer.

Må legge til at dette skjedde til tross for et veldig kontrollert inntak og trening .

Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    162

Standard

Hvis man fremdeles går opp i vekt og tåler medisinen sin så har man vel kanskje for lav dose. Jeg har økt dosen min til vekten går nedover så nå har jeg gått ned 7kg siden sommeren. Jeg har alltid spist lite og trent mye, men før jeg fikk medisinene gikk vekten bare oppover :(

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn