Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 15 av 15

Tråd: Jobber dere?

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

jeg studerer fulltid(tar dobbelt så mange studiepoeng som normert), og jobber annenhver helg. holder på fra ca 09 til 20 hver dag, tilsammen 4 dager fri i måneden....og det fungerer jo ikke for å si det sånn. men har ikke noe valg akkurat nå uansett:/

har ulik arbeidserfaring, jobet fulltid med veldig mye reising, overtid og lange dager og helger - og det orket jeg heller ikke.

så jeg gleder meg til en vanlig fulltidsjo md fri hver helg!!!

men, når jeg var på mitt dårligste var jeg fulltidssykemeldt, måtte sove etter å ha vært en tur på butikken osv......så det varierer fra person til person - og kommer veldig an på jobben.

jeg har venner som tar doktorgrad, og som jobber i barnehage. hun i barnehagen sliter veldig fordi hun konstant må være tilstede mentalt, mens vi to andre lærer oss å levere gode resultater i "svima" avogtil :P

Medlem siden
    Jan 2011
    Sted
    Solør
    Alder
    48
    Meldinger
    65

Standard Sv: Jobber dere?

Jeg hadde akkurat avsluttet en 9 måneders sykemelding da lavt stoffskifte ble oppdaget på meg. For å unngå å havne på arbeidsavklaringspenger (dvs slippe NAV helvete) valgte jeg å fortsette for fullt. Ikke ideelt, siden jeg stort sett bare fungerer nogenlunde halve dager i slengen.
    Jeg har tro på at regelmessig kontroll på mine verdier og fornuftig medisinering vil gi meg bedre dager etterhvert.
    Inntil videre får jeg "fuske" meg igjennom jobben på best måte, uten å bruke unødvendig energi.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    53
    Meldinger
    3,355

Voggis
    Bare for at sige, at det har jeg også prøvet. Lige nu har jeg ikke noget arbejde. Forsøgte mig for et par år siden som selvstændig men 'røg af' da Eltroxinen blev ændret. Jeg troede, det var 'bare' var stress og min egen fejl, at jeg fik det så skidt, men det var det så ikke. Du skal ikke være i tvivl om, at medicin vil kunne få dig godt i gang - hvis det er medicin, der passer til dig. Stofskiftet styrer også arbejdslivet ...

Nielsigne

Medlem siden
    Jan 2011
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    65

Jeg studerte meg "i hjel", og merkelig nok ble jeg ikke lykkelig av det. Jeg jobba litt innimellom etter det, selv om jeg egentlig var utbrent. Nå går jeg på AAP, orker veldig lite og gleder meg til å få et aktivt liv igjen!

Medlem siden
    Feb 2011
    Sted
    Oslo
    Alder
    57
    Meldinger
    3

Jeg jobber fullt og studerer via distanseundervisning på universitetet. Er sliten, men tar en dag av gangen.
    Lev livet, det kommer ikke i reprise

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn