Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    England
    Meldinger
    226

Standard Interessant artikkel om TSH

TSH, temperature, pulse rate, and other indicators in hypothyroidism
    by Dr Raymond Peat, MA, PhD

http://www.doctorsaredangerous.com/articles/TSH.htm
    Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
    Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    76
    Meldinger
    490

Standard

Veldig intrssant denne anitab.
    Overskriften er mitt i min blink : Du er selv ansvarlig for helsa di - ikke legen.
    Og her stilles det opp så mange av de problemstillingene jeg tumler med - skulle nesten tru jeg hadde skrevet det selv. Og et hadde jeg også gjort om jeg hadde jeg greidd. Og hadde hatt noen svar .......

Jeg må lese den flere ganger !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    69
    Meldinger
    1,063

Standard

Tusen takk for flott link. Ja, her var det mye "snadder". Har lest den to ganger nå, men må nok flere runder til . Interessant det med adrenalinproduksjon om natta.. det kan jo forklare noe av den vanvittige hjertebanken og svettinga(hvis jeg har forstått riktig da). Denne artikkelen kan en vel ta med til legen, kanskje. ?
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    England
    Meldinger
    226

Standard

Jeg tenkte nok du ville like den n'Finn

Tror nok jeg ville fjerne alle tegn på hvor artikkelen stammer fra hvis jeg skulle ta den med til legen... (doctors are dangerous :o )
    Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
    Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn