Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Hedmark
    Alder
    40
    Meldinger
    16

Standard nå går det på familien løs

Nå aner jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre....har gått gjennom et svangerskap som har vært supertungt pga underdosering (er jo vanlig det, og ble fulgt tett opp), fødte for 4 mnd siden, og er nå overdosert. Følges fremdeles tett opp, men nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger.

Jeg er rett og slett så dårlig at det går utover alle rundt meg her hjemme, og alt er bare tull...sambo viser seg ikke spesielt forståelsesfull heller syns jeg...han har lest litt om dette, men det virker ikke som han tror meg...
    Har enorme humørsvingninger og er konstant utmattet, eier ikke kjønnsdrift og alt er egentlig pyton, og jeg føler jeg står helt alene om å holde hus i orden og ungene mette, rene og fornøyde.
    Og sånn blir det jo bråk av....

Føler jeg bare står og stanger i veggen og snart er på tur inn i den...
    Har ikke hatt fine verdier på over et år, og det tærer på...

Jeg har kuttet ut medisinene noen dager, og merker jeg har hatt litt mer å gå på de dagene, men om jeg fortsetter med det så blir det vel bare enda mer tull....

Hva skal jeg gjøre?? Hjelp!! Legen har ferie og det er ikke bare bare å få hjelp her omkring da...

Hildemor Gjest

Standard

Jeg har dessverre ikke noen råd som kan fungere i denne sammenhengen rent bortsett fra at du kan forsøke og få mannen din til og bidra litt mer i hverdagen slik at du får litt tid til og slappe av.

Min erfaring er nok at når denne sykdommen herjer så herjer den og det er bare og smøre seg med tålmodighet. Jeg kan ikke overprøve den på noe vis som gjør at den fungerer bedre. Det blir jo bare og ta blodprøver og justere dose og deretter vente til det stabiliserer seg nok en gang puh! Føler med deg....

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn