Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    46
    Meldinger
    848

Standard Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)

Selv om jeg finner det vanskelig å tro selv, så er altså dette meg før og etter at jeg startet med Levaxin. Bildet til høyre kunne godt ha vært tatt 1 år etter behandlinge startet, men jeg hadde bare førerkortet mitt tilgjengelig nå, som jeg scannet inn det. Bildet til venstre er da altså meg før jeg var hos noen som helst lege. Dette er meg på omtrent mitt feiteste, men jeg ble enda feitere enn dette utover nyåret inntil jeg fikk Levaxin i Mai 1997. "Et bilde sier mer enn tusen ord..."

NB! Jeg har IKKE forandret på proposjonene til disse to bildene. Det er nøyaktig slik jeg så ut den gang da, og noen få år senere. Trenger jeg å si noe mer egentlig?

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard Re: Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)

Det har vært noen som tok med slike bilder av seg selv til legen sin i argumentet om stoffskiftebehandling i USA og det funket fint.
    Et bra tips til andre også.

De hadde med seg gamle bilder når de var friske og så seg selv i person som ubehandlet, og lignende.

nora

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    895

Standard Re: Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)

Jeg har ikke lagt merke til så store forskjellen på meg før og etter at jeg begynte på Levaxin (eller thyroxin som det het da). Men jeg kan se på bilder fra før sykdommen brøt ut og etterpå, og der er det stor forskjell! På bilder fra 1985 ser man et slankt, smalt ansikt med klare, våkne øyne. På bilder fra 1987 ser man et blubbete, uttrykksløst ansikt med deigaktig hud, sløvt blikk og "måneform". Det er helt klart at i løpet av de to årene har noe skjedd.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Lignende tråder

1. Hypotyreose type 2
    Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?
    Svar: 9
    Siste melding: 23-11-13, 11:14
  2. Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 414
    Siste melding: 04-07-11, 11:59
  3. Hypotyreose Type 2
    Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?
    Svar: 8
    Siste melding: 31-03-10, 13:06
  4. Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
    Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?
    Svar: 2
    Siste melding: 07-03-09, 09:16

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn