Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: Rennende øye

Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    østlandet
    Alder
    40
    Meldinger
    82

Standard Rennende øye

Hei
    Venstre øye renner og spesielt når jeg er ute. Ringte min spesialist. Hun mente det ikke hadde med Graves eller medisin å gjøre. Spurte om jeg var forkjølet. Det er jeg ikke.. Ser ut som jeg gråter på ene øye.. Noen andre som har rennende øyne. Vet noen hva det skyldes.?
    Legen sier jeg har Graves
    Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    55
    Meldinger
    734

Standard Re: Rennende øye

Hei ,

Jeg er stadig plaget med rennende øyne. Alle sykdommer/tilstander som påvirker slimhinnene i kroppen kan gi rennende øyne. Tårevesken kan få dårligere kvalitet, og det blir kompensert med at tårevesken øker i mengde innimellom. Når ikke øynene mine renner er de heller litt for tørre. Jeg har fått påvist for lavt nivå av tårevæske av øyelege. Likevel renner øynene ofte når jeg kommer ut.

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    rogaland
    Meldinger
    25

Standard Sv: Re: Rennende øye

Sitat Opprinnelig skrevet av Tily Vis post
    Hei ,

Jeg er stadig plaget med rennende øyne. Alle sykdommer/tilstander som påvirker slimhinnene i kroppen kan gi rennende øyne. Tårevesken kan få dårligere kvalitet, og det blir kompensert med at tårevesken øker i mengde innimellom. Når ikke øynene mine renner er de heller litt for tørre. Jeg har fått påvist for lavt nivå av tårevæske av øyelege. Likevel renner øynene ofte når jeg kommer ut.
    Hei. Lenge siden du spurte om dette men jeg hadde samme problem tidligere. Da jeg begynte med kombinasjonsbehandling forsvant dette og mange andre problemer raskt. Jeg kunne nesten ikke gå utfor døra før øynene begynte å renne, når jeg var hjemme føltes de ofte litt for tørre. Dette problemet hadde jeg i 4-5 år. Etter jeg begynte med t3 for 4 mnd siden har jeg ikke hatt rennende øyne.

Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Oslo
    Alder
    47
    Meldinger
    270

Standard Sv: Rennende øye

Etter at jeg begynte med Armour har jeg egentlig ikke hatt det problemet, før det var det ganske ille. Men før det fikk jeg vanlige allergi-øyedråper av legen min som jeg tok sånn av og til, det hjalp en masse

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn