Viser søkeresultater 11 til 18 av 18
Tråd: Informasjon
-
29-03-05, 21:53 #11
Hei
Er sååååå glad for at forumet er oppe å går igjen!! Har savnet det veldig mye!!
Hva slags folk er det som gjør dette mot oss? Og all den nyttige informasjonen som stod her......Det er bare så grusomt!!
Men, men, det er jo ikke noe å gjøre noe med.
Stor takk til Tore og Sonja for at forumet er tilbakeVæren
-
02-04-05, 01:02 #12
Det nye forumet virker ihvertfall veldig ryddig og oversiktlig, selv om jeg kommer til å savne mye av de gamle innleggene som ga mange svar.
Alt som lå i PM innboksen min er jo også borte - grrrr....
Dumme hackere !! :evil:
-
05-04-05, 21:44 #13
Må bare bli med i koret: Så utrolig,vanvittig trist at alt på det gamle forumet er forsvunnet!!!! Det var jo en gullgruve av informasjon, - rene forskningsmaterialet som gikk tapt... Også vi som er så glemske!
*sukk!*
Tusen takk til Tore og Sonja som ikke gir opp og har jobbet for å stable forumet på beina igjen!
Det er vel bare å brette opp ermene og bygge opp igjen. Heia dugnadsånd!Diagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag
-
22-01-09, 12:41 #14
Sv: Informasjon
Der er snart gået fire år siden forummet var hacked den gang i Påsken 2005. Der findes værktøjer og viden nu, som kan bruges til at restore en fejl-backup. Hvis det, på nogen måde, er muligt at genfinde den gamle backup - vil vi få det ældste indhold af Sonjas Stoffskifteforum bragt tilbage til dette forum.
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
24-01-09, 21:31 #15baremei Gjest
Jeg tror _kanskje_ jeg har den backupen fremdeles. Gi meg en dag eller to, så skal jeg sjekke.
-
26-01-09, 13:03 #16
-
28-03-10, 14:26 #17
Disse er n`Finn's første indlæg på Sonjas Stoffskifteforum
Opprinnelig skrevet av ;63987
Opprinnelig skrevet av ;63998
n`Finn 5 år!
I dag, d. 28. marts 2010, kl. 23:29 har n`Finn været tilmeldt Sonjas stoffskifteforum i 5 år.
I den tid har n`Finn postet snart 6.000 indlæg,
og svaret på tusinder af spørgsmål.
-
28-03-10, 14:34 #18
Og - hjernen er stort sett som den var ser jeg, med skrivefeil i behold
Så har jeg fått anledning til å treffe mange fine folk her - så det er jo dere som skal ha takk
Og - det hadde jo ikke vært mulig uten at noen ildsjeler til å drive et fora for vår lesen og skivelse.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Bokmerker