Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 18

Tråd: Informasjon

Medlem siden
    Aug 2005
    Meldinger
    1

Standard Informasjon

Som dere ser er forumet tomt.

Vi ble i løpet av påsken utsatt for hacking på forumet, som medfører at all informasjon som var på forumet er borte.

Det har vist seg at bacup av tidligere innlegg ikke har vært mulig å restore...Dette skyldes en feil i phpBB.....vil for ettertiden prøve å få tatt backup av forumet på annen måte slik at dette ikke skjer igjen

Beklager på det dypeste det inntrufne, men det er desverre ingenting vi kan gjøre for å komme tilbake til utgangspunktet..

MVH
    Tore
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Gjest

Standard

Synd det Tore, men ikke noe å gjøre ved.
    Det er for jævlig at drittsekker som dette skal ødlegge.
    Hvor stort er det å hacke et forum for syke mennesker ?
    Hvor mye status gir det ?

Bare ett spørsmål : Er passordsystemet også gått f..?

Jeg er sikker på at jeg snakker for mange her når jeg takker deg for den innsatsen du gjør for at dette skal kunne drives.
    Mange hilsner fra n`Finn

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    895

Standard

Jepp, alt må legges inn på nytt og det betyr dessverre at alle må registrere seg på nytt.

Jeg jobber nå med å sette opp forumgruppene, så jeg håper det snart blir litt fart her igjen. Vi får ta det som en erfaring og håpe vi står bedre rustet neste gang. Tore og jeg skal ihvertfall gjøre så godt vi kan for å hindre at lignende skjer i fremtiden.

Hilsen Sonja
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    91

Standard

Går det virkelig ann? Er alt borte? Nå ble jeg lei meg, her var jo så masse info å hente.... huff...
    For litt siden ble et hobbyforum jeg er med i også hacket, og alle bildene der forsvant... må jo være endel syke mennesker ute og går.... ja annen sykdom enn det vi har da vel og merke ;) Mye rart folk har interesse for.

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Bærum
    Meldinger
    101

Standard

Så sinnsykt dumt av folk å gjøre sånne ting!!! Og her som var så mye bra å hente for oss med stoffskiftevansker!! :twisted:

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    175

Standard

Ja dette var trasig - har hatt så mye nytte av forumet. Funnet masse informasjon og støtte - men vi får stå på og bygge opp forumet igjen.

Gjest

Standard

Hvordan er det, kan vi begynne å registrere oss på ny eller sier dere ifra ?
    Hilsen n`Finn.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    91

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anonymous
    Hvordan er det, kan vi begynne å registrere oss på ny eller sier dere ifra ?
    Hilsen n`Finn.
    Det er bare å registrere seg på nytt, vi er flere som har gjort det.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Takk Des
    - jeg burde jo skjønnt det nåe jeg så navnet deres i margen da !
    men sånn er hjernen min
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Asker
    Meldinger
    6

Standard

Synd at så mye nyttig info er borte. Ja,ja, vi får bare være aktive her med spørsmål og svar. Håper dere alle har hatt en god påske.

Side 1 av 2 12 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn