Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Utenfor Norge
    Alder
    47
    Meldinger
    172

Standard utgifter og føring på selvangivelsen

Er det ikke sånn at vi kan føre opp alt vi ikke får dekket på selvangivelsen og føre dette som fradrag?
    Noen som vet noe mer om det?

Tatjana

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    6

Standard

Hei.

For noen år siden hadde jeg utgifter på over 20.000.- i forbindelse med min sykdom og fjerning av amalgam plommer.
    Jeg sendte inn kopi av alle kvitteringer, både de til tannlegen, alle legebesøk, apotekvarer og det jeg hadde brukt på div. helsekost. Jeg fikk fradrag for alt dette. Men husk å sende med en legeattest.
    Du kan få fradrag vist du kan dokumentere utgifter for minst 6120.-brukt i forbindelse med din sykdom. Har du brukt mer en dette kan du få fradrag tilsvarende dine utgifter.
    All innformasjon om dette finner du i rettledning til selvangivelsen, som kom i posten. Se på side 21, post 3.5.5.

Jeg selv har brukt så mye på lege og fysioterapaut, at jeg i fjor fikk frikort for begge delene. Jeg har også noen andre kvitteringer på div. som jeg har brukt i forbindelse med sykdommen, og jeg skal jammen sende inn kvitteringer på alt dette, jeg sier ikke nei takk til noen ekstra fradrag.

Det koster å være syk!!!
    Ble opperert i mars 06. fjernet hele kjertelen. Problemer med medisin dosen etter opperasjon

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn