Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard Dette forumet er rett og slett genialt!

dette forumet er rett og slett genialt må virkelig si at jeg ser litt lys i tunellen....har vært frem og tilbake til legen, og bruker levaxin men synes ikke dette virker optimalt. hadde jeg ikke lest om alle andre som har det på samme måte hadde jeg gitt litt opp, legene har tydligvis rimelig dårlig peiling på stoffskiftesykdommer. så nå blir det klar tale neste gang jeg skal til legen!hehe..
    hilsen ei som har hatt både lavt, høyt, sidelengs og horisontalt

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Standard

Hei isa1 Jeg kan ikke annet enn stemme i. Dette forumet er supert! Har fått mange tips her, og er SÅ takknemlig!! Vil ikke røre ved entusiamen din, men bli ikke skuffet om legen ikke er like forståelsesfull som folket her. Samme hvor hardt du slår i bordet. Likevel er det SÅ viktig at du forlanger å bli hørt, og at du forteller om alle symptomene dine! Blodprøvene er ofte ikke i tråd med kroppen, så om legen sier du har det bra fordi prøvene sier det, så for all del: ikke gi deg!!

Kroppen min var den samme med T4 på 22 som den er med T4 på 13?? Men legen mener jeg bare trenger å øke litt Levaxin så blir alt bra. Slik er det bare ikke. Og hvis du har skummet innleggene her så har du kanskje fått med deg at jeg måtte TIGGE meg til Liothyronin. Takket være forumet her. Nå gjenstår det å se hvor god respons jeg får på denne medisinen, men ett sted må man begynne. Lykke til!! Er du heldig så har du en lege som har litt peiling.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Lignende tråder

1. Jippi! Dette går rett vei! God Jul :)
    Av Ninni i forumet Solskinnshistorier
    Svar: 4
    Siste melding: 24-12-06, 00:21
  2. Gått rett i sengeliggende
    Av Tor i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 21-08-06, 21:30
  3. Er jeg på rett vei.....
    Av brits i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 0
    Siste melding: 01-08-06, 15:36

Bokmerker