Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Tråd: STOR TAKK

Gjest Gjest

Standard STOR TAKK

Hei alle sammen
    Havnet på disse sidene i går,og jeg vil takke for mye bra opplysninger som jeg ikke viste noe om,og tar av meg hatten for dere alle
    Har vært på et annet forum,men der er det litt stille..
    Leste i 12 t i går,endte med vondt i skulder av tastaturbruk,men det er verdt det Har og fibro.
    Hilsen passat90

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    91

Standard

Så flott at du fant veien hit! Det er et flott forum!

Gjest Gjest

Standard

Hei
    Fikk meg mange aha-opplevelser etter jeg leste her ja.Kan si litt om meg selv kanskje..Er 46 år,skilt og mamma til 4 barn,hvor 2 bor hjemme.De 2 andre bor for seg selv.Har jobbet i mange år innen hotell og restaurantbransjen,drevet som gårdbruker(gris-sau).Fikk påvist lavt stoffskifte i 1997/98 etter en periode med mye turbulent,alt fra 5 bihulebetennelser,som jeg egentlig ikke hadde selv om smertene var reele,virus på balansenerva,gikk "småfull" i 9 mnd,vektøking med 11 kg på litt over 1 mnd,null hukommelse og konsentrasjon,ikke noe energi.Var så "bra" i noen år,frem til -02.Da ramla s.skiftet ned igjen,sammen med jernlagret.Kunne ikke mer en det legen min den gang fortalte meg,det vil si intet,som jeg har erfart etter å ha lest her Etter mye om og men,har jeg nå havnet på yrkesrettet attføring,prøver å ta omsorgsfag,igjennom NKI,da jeg ikke klarer å sitte i en skolesituasjon.Har drevet med det i ca. 1 år,jobbet litt på sykehjemmet her,for å samle meg praksis.Trives med en slik jobb,det gjør godt for muslene mine å "trene" litt,da de ikke er gode.Gjenstår å se om jeg klarer å få med meg alt jeg skal lære i skolen,da hjerne til tider føles som en bomullsdott :P I sommer gikk s.skiftet ned igjen,så det har kun blitt å rusle i fjellet og fiske,i eget tempo..Føler meg noe bedre nå.Og håper at det varer.
    Legen jeg har nå,har blitt undervist av Per Egil Hegge,så han har en del innsikt,og er flink til å høre på meg.
    passat90

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn