Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Tråd: radiojod

Tone Gjest

Standard radiojod

Mens jeg venter på å få radioaktivt jod går jeg nå med superhøyt stoffskifte. Rekker vel ikke å begynne med Neo M før jeg skal til behandling, men du verden hvor slitsomt det var igjen med høyt stoffskifte. Har ikke helt kommet over det faktum at jeg har brukt tabletter i 2 år, for så å gå "frisk" i nesten 6 mnd før det braket løs igjen. Nå kan jeg jo ønske at jeg hadde valgt radiojod med en gang . Føles som to bortkastede år.
    Jeg har fått vite at jeg i ca 14 dager skal holde meg på en meters avstand fra barn etter behandlingen. Det skal bli vanskelig med en på 3 år i huset. 3 dagers ekstra varsomhet til alle mennesker. Lurer på hvordan andre har fikset denne avstanden..

Gjest

Standard

Hei!
    Har også tatt radiojod og måtte holde meg unna barna i 3 dager- fikk eget soverom og fred i 3 dager. Var så sliten av høyt stoffskifte at jeg lurte på om jeg skulle legge meg inn på hotell i 3 dager for å sove ut 8) . Kunne være i samme hus og rom som dem , men ingen kos på fanget. Forklarte dem hvorfor og at det var bare for en periode- de godtok de.Fikk ellers ett tips på forumet her at det er lurt å drikke mye vann etter radiojod- da skiller man det fortere ut gjennom urin.
    Lykke til videre

Hilsen Søs

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn