Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    46
    Meldinger
    848

Standard Oi oi oi oi !!!!!!! FORUMET ER TILBAKE!!!!

Til de som måtte være ansvarlige for å bringe det orginale forumet tilbake (hvor jeg fant alt jeg har skrevet her siden jeg registrerte meg for flere måneder siden + mye, mye mer!) - TUUUSEN TAKK!!!! Det var en god overraskelse det! Nå ble jeg virkelig glad! Dette hadde jeg IKKE regnet med! Men det ble som jeg ønsket - Forumet kom tilbake!!!!

Fantastisk!!!

Mange, mange takk!!!

Ett liiite spørsmål (og beklager hvis dette allerede er besvart et annet sted!) : Blir det mulig å finne innlegg fra det forumet som kom opp etter at Dette ble borte? Skrev ikke så mye der, men hadde noe igang jeg gjerne ville ha fortsatt på! Men det er bare en dråpe i havet sammenlignet med DETTE forumet! Det er mye større og eldre og bedre!

Mvh.
    Thomas i ekstase (hehe)

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,361

Standard Sv: Oi oi oi oi !!!!!!! FORUMET ER TILBAKE!!!!

Sitat Opprinnelig skrevet av ThomasWH Vis post
    Ett liiite spørsmål (og beklager hvis dette allerede er besvart et annet sted!) : Blir det mulig å finne innlegg fra det forumet som kom opp etter at Dette ble borte? Skrev ikke så mye der, men hadde noe igang jeg gjerne ville ha fortsatt på!
    Tak Thomas. Det kommer du til om nogle dage, når indlæggene bliver lagt på.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Hildemor Gjest

Neimenn så koselig å se en så oppglødd og ekstatisk Thomas ;)

Og takk for det fantastiske forumet til dere som jobber og har jobbet iherdig med det

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    67
    Meldinger
    1,063

Henger meg på....Stor takknemlighet og respekt for det store arbeidet dere har gjort!
    Registrerer jeg riktig når jeg nå tror at for oss relativt "nye", er det også nå lagt inn igjen innlegg fra forumet fra forrige gang det ble "ødelagt" ?
    Vennlig hilsen Gunnda.
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Hildemor Gjest

Ja det er riktig Gunnda og i morgen skal de visst legge inn de innleggene som ble skapt i tiden etter forumet kræsja hvis jeg har forstått det hele riktig

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn