Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Tråd: Hej igen

Medlem siden
    Sep 2008
    Meldinger
    39

Standard Hej igen

Kære Forum
    Det er lang tid siden jeg har læst/skrevet her på forummet. Jeg fik mig en ordentlig nedtur, da jeg opdagede at min læge vidste at jeg havde lavt stofskifte allerede i starten 04, uden at give mig besked. Jeg har haft det så forfærdeligt i flere år og de kunne have gjort noget ved det. Det er jo selvmedlidenhed, men med den sårbarhed der følger med sygdommen, er det ikke nemt at komme igennem. Hvad gør I andre?.Jeg kan forstå, at forummet har været nede og at alle gamle inlæg er forsvundet. Uh ha dem havde jeg så stor glæde af.Jeg måtte melde mig ind igen, men er meget taknemlig over at det stadig består
    Bedste nytårs hilsner
    Svea Lilli

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Standard Sv: Hej igen

Sitat Opprinnelig skrevet av lilli Vis post
    Jeg kan forstå, at forummet har været nede og at alle gamle inlæg er forsvundet.
    Sikke noget kære Svea Lilli

Ikke en gang en hilsen har du fået tilbage på dine bedste nytårs hilsner Men det var vist på det midlertidige forum Sonja havde oprettet mens det oprindelige forum var hacked. Og så kom det nye forum op, men alle brugere skulle først vænne sig til det nye og til at skulle skifte passwords osv. at dit indlæg forsvandt i glemslen. Men en god ting er, at alle indlæg er "reddet" og du kan finde din egen tråd her: http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ead.php?t=7072
    Sitat Opprinnelig skrevet av lilli Vis post
    Jeg fik mig en ordentlig nedtur, da jeg opdagede at min læge vidste at jeg havde lavt stofskifte allerede i starten år 04, uden at give mig besked. Jeg har haft det så forfærdeligt i flere år og de kunne have gjort noget ved det. Det er jo selvmedlidenhed, men med den sårbarhed der følger med sygdommen, er det ikke nemt at komme igennem. Hvad gør I andre?. Uh ha dem havde jeg så stor glæde af.
    Hvad gør vi? Vi protesterer. I hvert fald jeg gør. Du kan læse "protesten" her: http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ead.php?t=8568 og ellers må vi vende tilbage til emnet igen, når du har tilgivet os for at blive (så groft) overset.

Det er et supervigtigt emne du berører. Nogle siger endda, at hvis de/vi bedre kunne håndtere skuffelserne over deres læger - ville selv (for) dårlig virkning af behandlingen ikke føles så slemt, som det er for nogle.... Så bliv ved med at fortælle. Mange vil føle sig mindre alene af at få indblik i, hvordan andre har det med samme plager og samme skuffelser.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn