Side 1 av 3 123 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard leamus...

er leamus et av symptomene våre???
    jeg spør fordi jeg de siste 5 dagene har hatt leamus (rykkninger i muskler om noen ikke vet hva det er...) i høyre lår, nøyaktig på samme sted...
    det venstre øyelokket rykker det også i innimellom....

noen som vet hva sånnt kommer av?

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    sverige
    Alder
    45
    Meldinger
    185

Standard

Jeg har også leamus, både her og der iblandt. Vet ellers lite om det hörer spesielt til oss med lavt stoffskifte

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Samme her. Jeg har også mye leamus. Og særlig i lårmusklene. Men har det ofte i ryggmusklene også. Har blitt bedre på Levaxin, så kanskje det er sykdommen. Hadde det ikke før i tiden i hvert fall
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg er også mye plaget av det spesielt hvis jeg er trett så kanskje det skyldes mangel på søvn i alle fall hos meg.

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard

jeg har også ofte leamus på låret og slikt. Men det pleier ikke vare særlig lenge...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    344

Standard

Vi hadde nettopp en diskusjon i lunsjen på jobb angående leamus. De fleste opplevde dette av og til og ingen av de andre har stoffskifteproblemer.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Vi hadde nettopp en diskusjon i lunsjen på jobb angående leamus. De fleste opplevde dette av og til og ingen av de andre har stoffskifteproblemer.
    Ja, jeg har alltid opplevd å ha leamus, men ikke i de store musklene som i lårene eller i ryggen. Det er det jeg kommenterte til legene. Synes det er merkelig plass å ha det.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    alta
    Meldinger
    158

Standard

Jeg har vært plaget med leamus de siste årene i høyre øyet. Av og til har det vart uker men ikke hele dagen, men en eller annen gang i løpet av dagen og noen timer. Nu har det lenge vært borte, men merker svak dirring av og til.

Jeg tror det har noe med stoffskifte å gjøre uten at jeg vet..... Hadde det ihvertfall ikke før i verden

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

jeg har det også ,av og til
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    46
    Meldinger
    387

Standard

Så merkelig å lese. Jeg har hatt leamus på det høyre øyet i 5 dager i strekk. Det kommer og går hele tiden, men nå synes jeg nesten det begynner å bli litt plagsomt...

Har faktisk ikke vært mye plaget med leamus tidligere, kun en sjelden gang og da har det gjerne gått fort over.

Side 1 av 3 123 Siste

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn