Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Standard Thyreoideasykdommer

Thyreoideasykdommer
    årsaker, diagnostikk og behandling

Av Sylvi Aanderud og Trine Bjøro

Fra bokomslaget:
    Sykdommer i thyreoidea er svært utbredt, men er likevel av de sykdomsgrupper som kan være vanskelig å diagnostisere hos allmennpraktiserende leger og andre helseprofesjoner. Denne fagboken, som nå foreligger i 2. utgave, gir en oppdatert og bred fremstilling av dette sykdomskomplekset, og inneholder bidrag fra våre ledende eksperter på dette området. Den nye utgaven har fått med to nye kapitler: ett om jod og thyreoidea og ett om thyreoideahormonresistens.

Boka er i første rekke beregnet for helsepersonell som kommer i kontakt med denne pasientgruppen, men kan også leses med utbytte av pasienter og deres pårørende. Sylvi Aanderud er professor med Medisinsk avdeling, Haukeland sykehus, Bergen. Trine Bjøro er overlege ved Sentrallaboratoriet, Det Norske Radiumhospital, Oslo. Levert av © DnBB AS

Mer om boken...

Professor Sylvi Aanderud intervjuet om stoffskiftet på Sinnetshelse.no
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

Standard Bok på norsk! Thyroideasykdommer

Sylvi Aanderud og Trine Bjøro
    Thyroideasykdommer
    -årsaker, diagnostikk og behandling.. Gyldendal 2002. Finnes på ditt bibliotek (ihvertfall i Asker)!
    Sist endret av Admin; 18-02-09 kl 16:29 Begrunnelse: Slår sammen 2 tråd(er) fra 1 forum.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn