Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,231

Standard Sv: huff (om den britiske endokrinologforeningen med det britiske thyreoideaforbundet

Howard Turner skrev:

Jeg kan kun tilføje, at det nuværende tiltag fra Royal College of Physicians et al. (Lægeforeningen m.fl./red.) kun kan beskrives som en ekstrem grusomhed.
    Hørt! Hørt!

Dr. John Lowe har leveret en sønderlemmende kritik af den nye britiske thyroid-politik rettet mod alle andre lægemidler end syntetisk T4.

Artiklen publiceret i Thyroid Science bærer overskrift "Stability, Effectiveness, and Safety of Desiccated Thyroid vs Levothyroxine: A Rebuttal to the British Thyroid Association" og kan hentes i pdf-format HER!
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Armour, Westhroid og Nature-Throid

Verre er da hvordan den britiske thyoidforeningen skriver http://www.british-thyroid-associati...thyroidism.pdf

Beklager, min datakunnskap er på linje med en dinosaur, klarer ikke hente opp brokker fra en pdf-fil... :evil:
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,231

Lightbulb Sv: huff (om den britiske endokrinologforeningen med det britiske thyreoideaforbundet

Sitat Opprinnelig skrevet av nora Vis post
    The guidelines, which are available online in PDF form, represent an upheaval in thyroid diagnosis and care for UK patients. And they have support from some of the biggest names in thyroid care in the UK, including the Association for Clinical Biochemistry, the Society for Endocrinology, the British Thyroid Association, the British Thyroid Foundation Patient Support Group, and the British Society of Paediatric Endocrinology and Diabetes.
    Ja, og iflg. The Medical News af d. 29. marts 2009, under overskriften Bekymring over uhensigtsmæssig diagnosticering og behandling af primær hypothyroidisme brokker British Thyroid Association sig over, at trods disse ærværdige guidelines "blomstrer" fortsat "overbehandling"*) af hypothyreose og dette lægger "enorme" beslag på ressourcerne i den primære sundhedstjeneste, ikke mindst fordi der er - øh - så mange underlige kilder til viden om hypothyreose, end de eneste rigtige (selvfølgelig), læger holdt i skruestik af dronningens egne lægeorganisationer.

Deres brok kan læses her (hvis man gider spilde sin tid). Læg hellere mærke til de mange kommentarer ned under artiklen. De er meget mere læserværdige, mener jeg.

*) "overbehandling" iflg. British Thyroid Association`s guidelines er: behandling FØR TSH-tallet når op på 10, kombinationsbehandling med Liothyronine (T3) og behandling med Thyroid USP-lægemidler såsom Armour Thyroid, Erfa Thyroid, Westhroid, Nature-Throid m.v. Alt det er "overbehandling"!
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn