Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 23 av 23
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Guggul og efedrin stimulerer omdannelsen af T4 til T3

*sukk*
    jeg har sagt det før, og jeg skal si det igjen... det virker som om at legene hos dere er enda mer tungnemme en våre... (Om det skulle være mulig.)
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,231

Smile Sv: Guggul og efedrin stimulerer omdannelsen af T4 til T3

Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
    *sukk*
    jeg har sagt det før, og jeg skal si det igjen... det virker som om at legene hos dere er enda mer tungnemme en våre... (Om det skulle være mulig.)
    Det ER muligt.
    I sammenligning med Danmark og de norske private klinikker, samt Thyroid på registreringsfritag taget i betragtning - er Norge et paradis for stofskiftesyge.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    39
    Meldinger
    230

Standard Sv: Guggul og efedrin stimulerer omdannelsen af T4 til T3

Hvis jeg skulle vælge ... så ville jeg helst have, at de gad tage de blodprøver jeg mener er relevante. Thyroid-problemet er til at løse, også økonomisk. Men blodprøver er mere bekosteligt.

Jeg fik målt mit blodsukker (standardtest) udelukkende fordi jeg sagde, min mor har diabetes-2. Mon jeg skal sige, at min far har selen-mangel? Jeg orker det ikke, denne dans. Jeg har det bedre nu end i efteråret, så må konkludere, at jeg gør et eller andet rigtigt. Men kunne være skønt at vide HVAD. Og hvor jeg behøver justeringer. Synes det er til at græde over, at andre lande bruger Danmark som forbillede, når det gælder vores sundhedssystem. Når man tænker på, hvor velvilligt jeg i sin tid fik en recept på Letigen - "apoteker-amfetamin" så er det sært at lidt gris skal mistænkeliggøres i syg grad.
    Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
    Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!

Side 3 av 3 Først 123

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn