Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    70

Standard "Så pene øyne du har!"

I går fikk jeg høre det igjen. "Du har jo bare DE gluggene, da!!" - "Fy søren, urettferdig, jeg vil også ha sånne schvææære øyne!".

Jeje, tenker jeg, dere skulle bare visst hva dere ønsker dere. Prøver å ta imot det folk mener som en kompliment, men kjenner at det stikker litt også.
    Tar meg i å prøve å ha litt "sløve" øyne, for hver gang noen påpeker "gluggene" mine så blir jeg så utrolig selvbevisst og usikker.

Hvordan takler dere slike litt misforståtte komplimenter?

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Bergen
    Alder
    29
    Meldinger
    275

Standard Sv: "Så pene øyne du har!"

Vet at det er lenge siden du skrev dette innlegget, men må si at jeg kjenner meg veldig igjen.

Da jeg gikk på barneskolen ble jeg mobbet på grunn av øynene mine var store, i senere tid var det mange jenter, som mobbet meg, som sa at de skulle ønske de hadde store øyne slik som meg. Hadde, og har, veldig vanskelig for å tro på de, og andre, når de sier sånne ting. For meg er øynene mine både det beste og det verste for meg, det beste på grunn av den herlige grønn fargen de har og det verste fordi de er ganske store og jeg føler meg unormal blant vennene mine.

Jeg prøver å ta slike komplimenter med et smil, men i gjengjeld prøver jeg alltid å sørge for at øynene mine ikke står frem med sminke. Tror ikke det er så mye vi kan gjøre egentlig, for det blir jo litt feil å gi folk dårlig samvittighet når de gir oss komplimenter som de gjerne ikke vet er på grunn av en sykdom.
    Lavt stoffskifte, mulig Graves Sykdom
    Huldrena sin dagbok
    • Ofte er man selv sin verste fiende.

Lignende tråder

1. Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
    Av anitab i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 1
    Siste melding: 25-09-11, 15:06
  2. "Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
    Av Anisa i forumet Andre bøker
    Svar: 4
    Siste melding: 07-03-09, 16:12
  3. "konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
    Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 2
    Siste melding: 02-03-09, 17:11

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn