Jeg gemte et spændende klip fra nettet for en tid siden, og poster linket til indlægget når jeg finder det igen. Det var en "omvendt" solstrålehistorie om øjenplager. Omvendt fordi her er det medicin-stoppet, som medfører bedring, mens man ellers forventer, at det er medicinen, der helbreder...

"Hej alle !

Lige en solstråle historie. Lægerne besluttede i tirsdags at min mand skulle prøve at droppe stofskifte medicinen - han har fået Thycapcol og Eltroxin ( senest den nye Eltroxin, som han havde mange bivirkninger af ).

Han har haft MEGET SVÆRE øjensymptomer som dobbeltsyn store stirrende øjne, har ikke kunnet lukke øjene, som var røde og hævede. Han har fået den så kaldte Puls behandling hvor man får binyrebarkhormon via drop, fået den i pilleform i 8 måneder med alle tilhørende bivirkninger, fået strålebehandling, men intet har kunnet stoppe disse forfærdelige øjensymptomer, som virkelig har gjort livet svært for ham det sidste års tid.

Nu er det en uge siden han stoppede med alt medicin og der utrolige er sket - hans øjne bliver bare bedre og bedre for hver dag der går !!!
Vi har hele tiden sagt at disse øjensymptomer først startede da han begyndte at få medicin, men lægerne har ikke villet høre. Tak fordi der er en læge der endelig ville lytte.

Vil lige tilføje at min mand bliver fulgt tæt med blodprøver , for at se om stofskiftet holder sig på det normale.

Jeg har helt sikkert fået en glad mand igen og vi krydser fingre får ar det vil gå godt."

(Kildehenvisning følger)