Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    74
    Meldinger
    2,322

Standard Ris og ros til helsevesenet

Hvis du gjerne vil advare mot eller rose en lege, et legesenter og/eller et sykehus, uten at ditt eget brukernavn blir offentliggjort, send en PM eller skriv en e-post til oss, og vi vil poste meldingen din her anonymt.
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard Sv: Ris og ros til helsevesenet

Er det mulig å lese disse meldingene noe sted ? Kanskje dumt spørsmål men

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,355

Sitat Opprinnelig skrevet av cathrin Vis post
    Er det mulig å lese disse meldingene noe sted ? Kanskje dumt spørsmål men
    Det kan man ikke - Cathrin. Der er nemlig ikke kommet nogen meldinger. Hverken rosende eller klagende. Danskerne - ved jeg, er ret tilbageholdende. Det er nordmenn så øjensynligt også.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Har sendt en melding jeg, men da har den vel ikke kommet frem da. Jeg er fornøyd med min lege og syns han er flink. Jeg bor i Stavanger da, så om noen vil ha ny lege der kan de jo sende en p.m.

Uregistrerte Gjest

Standard "det ikke er noen menneskerett å få lov å til å begynne å bruke tobakk"

Legeforeningen ønsker et røykfritt samfunn innen 2035, og foreslår forbud av salg av røyk til alle født etter år 2000 som et første skritt på veien.

President i legeforeningen, Marit Hermansen, sier til Aftenposten at det ikke er noen menneskerett å få lov å til å begynne å bruke tobakk.

http://www.altaposten.no/lokalt/NTB/...0-11985301.ece
    http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...0-8303319.html

Lignende tråder

1. Helsevesenet
    Av nerusvi i forumet Frustrert og lei
    Svar: 9
    Siste melding: 11-08-09, 23:27
  2. Lærer helsevesenet av feil ?
    Av Hansen i forumet Hos legen
    Svar: 13
    Siste melding: 03-10-06, 13:04
  3. Om kampanjen for å få Armour dekket av helsevesenet i englan