Støtte for mænd med stofskiftesygdom

Denne hjemmeside er dedikeret til mænd, der har stofskiftesygdom. Jeg har kigget rundt en del og har ikke fundet særlig mange steder for mænd med stofskiftesygdom.

Jeg har selv været syg i 4 år nu, og når lægerne siger: "Denne sygdom er hovedsagelig en kvinde sygdom", er det ikke ligefrem det jeg ønsker at høre. Jeg har ladet mig fortælle, at jeg er nødt til at tage medicin for resten af mit liv og at jeg har en sygdom, der hovedsageligt kvinder får. Great!

Jeg har ikke vidst, at hypothyreose er en kvindesygdom og for at være helt ærlig, ville jeg ønske at ingen af kønnene havde den, men det ville være fint at have en støttegruppe hovedsagelig for mænd, der har den.

Forstå mig ret. Hvis kvinderne ønsker at deltage bedes de komme ind og få sig et kig. Men jeg tror, at det er på tide, at os fyre får vores eget sted at være. Kvinder kan have dagligstuen, og vi skal have haven, så at sige.

Jeg har oprettet et forum og vil gerne invitere dig ind, hvor du kan føle dig hjemme. Tjek også mine videoer og blog, ved at klikke på links.

Tak for besøget på denne hjemmeside, jeg håber du kan lide det.

Personligt mener jeg, at disse mænd kunne godt bruge lidt ekstra reklame og lidt flere "skrivemodne" mænd.