Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    895

Standard Mail til mediene

For fem minutter siden sendte jeg en mail til bladet Bedre Helse, med spørsmål om de kan skrive om legenes vegring og motstand til å skrive ut alternative stoffskiftemedisiner, og hvorfor det skal være så vanskelig for oss å få slike medisiner her i Norge.

Så får vi se om en av deres journalister er villige til å grave litt...
    Hvis ikke, så går mailen videre til andre medier.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard Sv: Mail til mediene

Bra Sonja !
    Det skrives for lite om hvorfor man bare godkjenner en eneste medisintype av ett eneste fabrikkat.
    Og det undertrykkes hva det har for konsekvenser for pasientene.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    67
    Meldinger
    1,063

Standard Sv: Mail til mediene

Sonja, takk skal du ha for det...blir spennende se om noen tar oss "alvorlig". Det er iallfall noe som ikke stemmer når en blir verre etter en har fått medisin enn det en var før. Kroppen er i fritt forfall......
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn