Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
01-06-09, 12:39 #1
Ang måltidserstatning for oss med lavt stoffskifte
Det står det om produkter man må forhøre seg om av legen sin om man kan ta pgr lavt stoffskifte,finnes det noen for oss jeg kan ta da?Har så lyst å begynne å gå ned i vekt nå siden jeg har fått ønsket barn å har vært stor i over 10 år å en brystreduskjon får jeg ikke før jeg har gått ned 10 kg,kan noen hjelpe meg?Nå er jeg desperat.Jeg har lyst å leve før jeg blir for gammel.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
16-06-09, 14:56 #2
Sv: Ang måltidserstatning for oss med lavt stoffskifte
De inneholder ofte jod, og er basert på soya som ofte ikke er så bra ved stoffskifteproblemer. Men det går jo an å prøve. Føler man seg dårlig av det kan man jo bare slutte igjen.
-
02-06-10, 11:07 #3
Sv: Ang måltidserstatning for oss med lavt stoffskifte
Jeg gikk på måltidserstattere (proteinshaker) i 3 uker. Dette fungerte fint for meg. Var faktisk veldig våken og opplagt :-)
Brukte alt fra Nutrilett, til Noka, Allevo og Proteinfabrikken.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
MS og lavt stoffskifte
Av Fossekallen i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 10Siste melding: 01-10-07, 00:06 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46 -
Kan man dø av lavt stoffskifte?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte og dødelighetSvar: 22Siste melding: 29-05-06, 10:51
Bokmerker