Side 3 av 5 Først 12345 Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 41
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,053

Question Sv: Endokrinolog truer med afvisning

Hei på dere

Jeg har blitt avvist skriftelig av aker-endokrinolog - riktignok på en snedig måte, men likefullt.

Av brevets formuleringer så bunner avvisningen i at jeg hadde hatt kontakt med Oftebro.
    At ondokrinologen på aker fikk kunnskapen om dette var fordi noen av de prøvene Oftebro rekvirerte ble analysert av Aker-laboratoriet.

Jeg er litt usikker nå på om jeg tør å gjengi brevets ordlyd og ondokrinologens navn..

Kanskje jeg tryggere kan legge det i lukket underforum - tenke-tenke
    Spise litt mat først, så får jeg se - kanskje bare en PM til Sonja og/eller andre..

hei så lenge, sa
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    østlandet
    Alder
    40
    Meldinger
    82

Standard Sv: Endokrinolog truer med afvisning

Skandaløst... tror jeg vet hvem denne endokrinologen er. håper egentlig det for ønsker ikke at det finnes flere avvisende endoer enn en. Burde ikke vedkommende fått sparken?

Hvem er oftebro og hva er farlig med å ha kontakt med ham?
    Legen sier jeg har Graves
    Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Det med Oftebro er en lengre historie, og veldig innviklet, eller enkelt, eller...Men ihvertfall er det en lengre historie.
    Endokrinologene tåler ihvertfall ikke ham.

Men vi har hatt flere her inne som har måttet gå til ham siden de ikke fikk noe hjelp fra den vanlige legestanden.

Og det hender jo at man absolutt trenger en eller annen prøve, eller et sett med prøver, som man ikke fikk hos sine vanlige leger.
    Denne pasienten her høres det ut som at trengte Oftebro til å ta noen prøver men pleier ikke å gå til ham ellers, da er det noe drøyt å kaste ut den pasienten synes jeg uten at pasienten har hatt sjangs å forklare seg.
    Det kan jo godt være at denne pasienten ikke visste at man risikerte å bli kastet ut i det ytterste mørke ved å gå til Oftebro, og de fleste mennesker kan ikke forestille seg den muligheten....og det står ikke noe advarselsskilt om det heller på Aker.

Hva med å spørre pasientombudet forsiktig? Om det er lovlig? Om de har anledning å se gjennom tester bestilt av andre leger og så bruke det mot pasienten? Sånn rent lovmessig?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Smile Sv: Endokrinolog truer med afvisning

Sitat Opprinnelig skrevet av uheldig Vis post
    Hvem er oftebro og hva er farlig med å ha kontakt med ham?
    Sitat Opprinnelig skrevet av nora Vis post
    Det med Oftebro er en lengre historie, og veldig innviklet, eller enkelt, eller...Men ihvertfall er det en lengre historie.
    Endokrinologene tåler ihvertfall ikke ham.
    Alle tråde om Oftebro herinde findes her. Meget lærerig læsning.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    østlandet
    Alder
    40
    Meldinger
    82

Hallllloooooo

Har lest litt på nettet om Oftebro og jeg kunne ikke brydd meg mindre om han var heksedoktor, healer, bioressonansterapeut, synsk, prostituert..whatever. Man kan da IKKE avvise noen for å ha oppsøkt tilleggshjelp andre steder!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er ikke mindre enn UTROLIG. Synes det åpenbarer seg en råtten verden. En legstand uten vett og folkeskikk og fornuft. Jeg er i sjokk. "Spørre forsiktig....." Her burde det ROPES! Det er typisk at det er sårbare grupper som blir utsatt for slikt. Skulle tro at Oftebro må ha gjort noen fluer fortred på Aker. De får finne andre kanaler enn gjennom den enkelte pasient å straffe han/ta hevn. Skal man drive pesonlig vendetta gjennom eks antall fortvilte syke? Dersom han feilbehandler får de ta han gjennom helsetilsynet, ikke gjennom å straffe pasientene hans ved å avvise.(for å prøve å tappe han for pasienter) Mafiaopplegg!!! Dette er VG/Dagbladet-stoff. Jeg har full forståelse for at stoffskiftesyke ikke orker kampen(inkluderer meg selv, men en vakker dag møter denne aker-endokrinologen rette person og da..... :twisted:
    unbelievebull....
    Legen sier jeg har Graves
    Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Det var noen som fortalte en bittelitt lignende historie på vg på debattforumet, det ble debattert her, og en viss forening tok det veldig veldig ille opp og sa i flere år etterpå at det var injurierende osv. forstod ikke noen verdens ting om normal debatt eller ytringsfrihet, som om de selv hadde eneretten på å ha rett her i kongeriket.

Forresten så når vg debatt, helse, ut til mange flere mennesker enn forumet her..

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,053

Talking Sv: Endokrinolog truer med afvisning

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Hei på dere

Jeg har blitt avvist skriftelig av aker-endokrinolog - riktignok på en snedig måte, men likefullt.

Av brevets formuleringer så bunner avvisningen i at jeg hadde hatt kontakt med Oftebro.
    At ondokrinologen på aker fikk kunnskapen om dette var fordi noen av de prøvene Oftebro rekvirerte ble analysert av Aker-laboratoriet.

Jeg er litt usikker nå på om jeg tør å gjengi brevets ordlyd og ondokrinologens navn..

Kanskje jeg tryggere kan legge det i lukket underforum - tenke-tenke
    Spise litt mat først, så får jeg se - kanskje bare en PM til Sonja og/eller andre..
    - fikk en PM hvor det sto: "Skal vedde rævva mi på at det var Hammerstad!!"
    Sist endret av Kevlin; 23-07-10 kl 20:38
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    2,757

Var det hippokratisk eller hypokratisk eden var, sa du?
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    48
    Meldinger
    2,404

Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
    Var det hippokratisk eller hypokratisk eden var, sa du?
    Tror det var den hyklerske-ed...

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    54
    Meldinger
    409

Jeg får tilleggs behandling på Heggeli med velsignels fra min fastlege,
    han inrømmer gjerne at han ikke har nok erfaring med erfa som jeg har fått trasset meg til,
    men har er veldig interessert i forbedringene.
    Hadde gitt f i disse endikrologene som er så ***** selvgode og heller funnet en privat klinikk som fungerer.
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Side 3 av 5 Først 12345 Siste

Lignende tråder

1. Kan en endokrinolog
    Av janike i forumet Endokrinologer
    Svar: 17
    Siste melding: 20-09-07, 21:15
  2. Privat endokrinolog
    Av Lisbeth i forumet Endokrinologer
    Svar: 10
    Siste melding: 27-02-07, 22:07
  3. Henvisning til endokrinolog
    Av Synne i forumet Endokrinologer