Side 3 av 4 Først 1234 Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 31
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Hellerup - Danmark
    Meldinger
    142

Standard Sv: Naturethroid/Westhtroid el Armour i Danmark?

Jeg vil tage kontakt til dem allerede på mandag, måske de også kan henvise til en læge, der er villig til at skrive recepter ud på naturlig thyroid?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    77
    Meldinger
    490

Det vil de sette pris på !
    Jeg forsto vel implisitt at man var usikker på økonomien i prosjektet og vil sikkert føle en trygghet ved stor interesse.
    Kristian Østergaard Nielsen, 109KN (at) apoteket.dk eller : glostrup (at) apotekeren.dk
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Hellerup - Danmark
    Meldinger
    142

Ja, det er skræmmende at lægevidenskaben holder deres patienter hen i uvished. Eller er det mon dem, der er uvidende. Jeg ved at medicinalindustrien har mange læger etc. på deres lønningsliste - desværre bestemmer pengene næsten alt i vores moderne verden.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    41
    Meldinger
    2,767

Dersom apoteket TØR være indiskret vet jo de hvilke leger det er som skriver ut...
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Hellerup - Danmark
    Meldinger
    142

Ja, den mulighed overvejer jeg også, vi må se, hvordan det går?

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    57
    Meldinger
    409

helt utenfor siste innleggs innhold,
    men jeg får erfa på Boots apoteket cc i drammen uten problemer og til veldig overkommelig pris,
    ringer dagen før og sier ifra at jeg skal ha så bestiller de og det er på plass dagen etter.
    Resept får jeg på heggeli helhetsmedisin ved dag schiøth samme med kostholds anbefaling.
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Hellerup - Danmark
    Meldinger
    142

Ringede til Glostrup apotek og de har fået thyroid på hylderne. Desværre var der ikke nogen til stede, som kunne svare uddybende på mine spørgsmål, så jeg har aftalt at ringe tilbage i næste uge. Apotekeren sagde dog noget meget overraskende, at de var begyndt at producere thyroid igen på opfordring fra Rigshospitalet - jeg var paf! Det er ellers det hospital jeg er tilknyttet, og som absolut ikke bryder sig om snakken om naturlig thyroid, så det skal også undersøges. Heldigvis har jeg ferie fra næste uge, så har jeg rigelig med tid.
    Men det jeg dernæst gjorde, var at ringe til min almenpraktiserende læge, for at aftale en tid om muligheden for at få recept på thyroid - jeg mener, nu hvor Glostrup producere det, er det vel også rimeligt at lægerne udskriver recepter, ellers virker det jo helt absurdt! Så ham skal jeg se i næste uge, selvom jeg ikke har de store forventninger, men det skal komme an på en prøve.
    Ellers findes der heldigvis andre alternativer - så tak for jeres viden.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    56
    Meldinger
    3,369

Glostrup Apotek har før produceret thyroid - og dengang måtte de smide en stor portion ud, fordi afsætningen var for lille! Jeg tillader mig at formode, det må ha' skyldtes lægers uvilje mod at udskrive recepter på det, for jeg er sikker på, der er aftagere nok ....

Jeg har talt med Kristian Østergaard på Glostrup Apotek (det er ham, der ved mest om det, har jeg forstået) , og han har været meget bekymret over, om der nu ville være nok aftagere denne gang!

Nielsigne
    Sist endret av Nielsigne; 23-06-10 kl 22:46 Begrunnelse: tilføjelse

Medlem siden
    Apr 2011
    Sted
    Danmark
    Alder
    61
    Meldinger
    2

Jeg er ny her på siden og kan se at de sidste indlæg ang. naturligt THYROID var fra 2010. Kan nogen oplyse mig om en dansk læge der vil udskrive ARMOUR eller lignende naturligt THYROID. Tænker at jeg så kan skifte sygesikringsgruppe og selv vælge hvilken læge jeg vil have. Er det muligt at få det på apoteket i Glostrup?

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    56
    Meldinger
    3,369

Hej og velkommen her
    Du må bære over med flokken her ... Du kan finde en liste over gode læger, men ikke en liste over dem, der udskriver thyroid. Det skyldes, at læger over en kam ikke er enige om, at thyroid overhovedet kan bruges. Nogle ved ikke en gang hvad det er men tror fx, det er urtemedicin eller at tabletterne er uens i deres virkning "fordi grise jo også har individuelle forskelle".

De thyroid-udskrivende læger navne bør beskyttes, eftersom disse læger pt. risikerer at blive svinet mere eller mindre til af deres uvidende kolleger.

Du kan læse om, hvordan jeg har gjort her:
    http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=10440 , hvor der også er mange links til andre relevante indlæg. Der ligger mange lignende tråde rundt omkring.

Du gør desuden klogt i at læse om binyrer og binyretræthed. Masser af info i underforummet her http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...play.php?f=104

Med hensyn til Glostrup Apotek, så er det bare at ringe til dem og spørge. http://www.glostrup-apotek.dk/glostrup-kontakt.html

Sidst, jeg havde fat i dem - for ret præcist et år siden - var det en ved navn Henrik Østergaard, der havde styr på den del af biksen. De andre vidste ikke noget om det. Men hvis han ikke lige er der, så bliv bare ved med at spørge, til de finder en, der kan svare Medicinen fra Glostrup er så vidt jeg husker ikke blevet rost noget videre her på forummet. Men fortvivl ikke - som det fremgår rundt omkring her, kan man selv importere thyroid, og det er ganske lovligt - så længe, du har en recept.

Læs også om vitaminer og mineraler, bl.a. b12 og d3, jern og magnesium, c-vitamin og ... Ja, lang liste.

Nielsigne
    Sist endret av Nielsigne; 02-05-11 kl 17:35 Begrunnelse: tilføjelse af Glostrup Apoteks hjemmeside

Side 3 av 4 Først 1234 Siste

Lignende tråder

1. Anisa fra Danmark :-)
    Av Anisa i forumet Presentasjoner
    Svar: 48
    Siste melding: 19-04-15, 17:42
  2. Hejsa her fra danmark
    Av lilli i forumet Presentasjoner
    Svar: 1
    Siste melding: 15-09-08, 22:42
  3. Invasion fra Danmark - Armour
    Av ayla i forumet Naturlig Thyroid medisiner