Side 1 av 8 12345678 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard Apoteket har ikke mer medisin!

Ingen andre apotek i Stavanger heller. Jeg går utfra at de heller ikke har i Oslo siden det er der de pleier å få medisinene fra. Hvor medisiner kommer dit fra tror jeg er fra utlandet. Vet ikke hvor jeg kan få tak i Armour nå jeg er tom, regnet med at de fikk på apoteket rimelig kjapt så dette var et slag i trynet. Jeg raser ned i T4 uten medisin og blir skikkelig dårlig. Sist utviklet jeg aquired von Willebrandt syndrom. Er det noen som vet hvor man kan få tak i denne medisinen? ( du Sonja får heller fjerne innlegget om det er slikt som ikke er lov å skrive om) Evt. kan kanskje noen sende meg en personlig melding. Jeg vet bare om et firma og de var out of stock ( betyr vel at de ikke har på lager eller?)

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    77
    Meldinger
    490

Standard Sv: Apoteket har ikke mer medisin!

Det er vel bare netthandel som bør gå på privaten.....
    Det er nok som du sier - tomt for Armour over hele fjøla, ja over hele kula tror jeg.
    Også Westhroid.
    Så gå til apoteket og spør om de kan skaffe det Kanadisk/Belgiske ERFA.

Jeg tror apoteket er rette stedet å spøre om det, og du kan gjøre det først, men du må nok til legen å få rettet på resepten.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Så du tror altså at de kan skaffe det? Kan jeg spørre om du bruker dette selv?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    77
    Meldinger
    490

Det kan du chatrin
    Og jeg må svare nei - men jeg er iferd med å forsøke selv og vil melde om hvordan det går. Håper du og andre også vil gjøre det.

At det er mulig å skaffe ERFA har jeg bare fra sidene her, og det er vel Nora som har meldt om at man bør forsøke.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Har prøvd å søke litt på internett og finner ikke så mye, har ikke fått bestilt finner nok ikke den rette linken ikke enda.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    77
    Meldinger
    490

Jeg var på et apotek idag og forhørte meg om situasjonen.
    Hun hadde klart å skaffe noe for kort tid siden, men hun ringte diverse og jeg kom tilbake etter en time.
    Ingen har naturthyroxin på lager - ingen hadde hørt om ERFA.
    Jeg måtte komme igjen omtrent en gang i uka for å høre......
    Slike ble jeg møtt iallfall.

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    51
    Meldinger
    1,051

Hei Cathrin

Du kan kanskje forsøke deg samme som meg? Har bestilt Erfa fra et internasjonalt apotek i Tyskland. Fikk resept av legen på Erfa og sendte bestillingen med resept for noen dager siden. Jeg har ikke hørt noe ennå. Sjekk denne tråden. Fra innlegg 43 og utover:

http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...?t=8587&page=5

Legger inn oppdatering om hvordan det går. Om du prøver selv, sikkert smart å sjekke med apoteket først om de har det på lager. Dette apoteket hadde ihvertfall det 1. oktober.

mvh Rufus

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    77
    Meldinger
    490

Har fulgt med deg Rufus - var bare for å sjekke tilgjengeligheten her til lands jeg gjorde litt research......

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    51
    Meldinger
    1,051

Ja det er bra!

Lurer på hva som skal til for at apotekene tar inn Erfa eller noe annet alternativ til Armour? Jeg kjenner ikke til hvordan apotekene gjør det mht hvilke medikamenter de tar inn osv. Hadde vært interessant å vite...

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    66
    Meldinger
    1,362

Hei

Apotek 1 Kronen i Grensen, Oslo venter på Erfa, men vet ikke når/om det kommer

Side 1 av 8 12345678 Siste

Lignende tråder

1. medisin
    Av sanro i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 18-08-09, 21:45
  2. Armour er ikke alternativ medisin
    Av i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 16
    Siste melding: 08-09-07, 19:10
  3. medisin spm og T3-spm
    Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 7
    Siste melding: 24-05-06, 17:13
  4. Ny slow-release T3 medisin
    Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 4
    Siste melding: 20-08-05, 10:43

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn