Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 28 av 28
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Standard Sv: Hvor kjøpe ERFA thyroid

Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
    NÅ HAR JEG LAGT INN IDENTISK MELDING I TRE TRÅDER, SÅ NÅ HOLDER DET VEL...
    God idè!
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    70
    Meldinger
    10,241

Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
    Skuldrene mine er senket flere cm!
    Det er mine (skuldre) også nu. Tillykke Rufus

Hvis jeg var dig (og andre i samme situation), ville jeg altid sørge for at have en boks til, stående i reserve. Og lige så snart den "sidste" boks var startet på - ville jeg råde folk til at aflevere en ny recept på apoteket, så man altid har en boks i reserve. Man kan aldrig vide, hvordan det går på verdensmarked og 500 tabletter i reserve rækker til god tid, mens evt. leveringsforstyrrelser bliver løst.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    154

Nå er alt bare rot! Jeg leser forskjellige ting her, og apoteket sier forskjellige ting!

Apotek1 i Grensen har taklet dette dårlig. I begynnelse visste de ingenting, og de skjønte ingenting.
    Så fikk jeg forståelsen av at NMD leverte til dem. Hun som jobbet der snakket også om NMD. Og de sier de har bestilt. Jeg tror ikke de har bestilt noe i det hele tatt! Hvertfall ikke fra ERFA. Apotek1 i grensen går og venter på Armour.

Så finner jeg ut at NMD er ikke en leverandør Apotek1 bruker. De bruker Apokjeden.
    Leverte resep der for et par dager siden og ringte i dag for å høre om de visste noe mer. Men neida! De klarer ikke. Jeg sa de burde følge opp saken bedre og finne på et eller annet for å skaffe dette siden det er så mange som bruker akkurat dette apoteket til å få Armour o.l. Noe så tafatt!

Så ringte jeg Vitus på Jernbanetorvet. Joda, de hadde levert ut ERFA thyroid allerede, og hun skulle skaffe meg - ikke noe problem.
    Hun sa også at dette bestilles individuelt fra NMD. Hun sa at NMD bestiller ettersom de får inn enkeltbestillinger, altså NMD har ikke dette på lager, derfor tar det to uker.

Så nå har jeg vel fått alle versjoner det går an å få.

Hvis nå faktisk Jernbanetorvet skaffer dette, kommer jeg til å si til dem at fra nå av bestiller jeg kun gjennom dem. Kommer også til å si til sjefen for Apotek 1 at jeg kommer ikke til å bruke dem lenger.
    Håper flere gjør det samme hvis det er sånn at de ikke kan skaffe, men at Vitus kan.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    77
    Meldinger
    490

Syns den siste der er bra !
    Apoteker er forsåvidt frittstående og drives individuellt, men det er vel kjeden som favoriseres.
    Juger dem til kunden er det siste sort !

Jernbanetorget redda meg den første gangen jeg skulle kjøpe Armour - og jeg er dem evig taknemmlige !
    INGEN apoteker hadde hørt om dette og kunne ikke skaffe osv i sju breie.
    Nå - 5år etter, skulle en jo forvente en framgang.......

Jernbaneapoteket er BRA !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    70
    Meldinger
    1,063

Burde vi "alle" faxe over reseptene våre til Vitus/Jernbanetorget?
    De fortjener øyensynlig å få denne fortjenesten på medisinene våre, og for god servise får de trofaste, fornøyde og takknemlige kunder!!
    NÅ skjønner jeg tausheten jeg ble møtt med i går på Apotek 1 da jeg nevnte NMD....Jeg trodde faktisk all medisin inn i landet måtte gå via dem, men der tok jeg skammelig feil ...Her venter de fortsatt på "ARMOUR"....og de hørte ikke da jeg nevnte at det muligens ikke kom tilbake, iallfall ikke på laaaang tid. Forklaringen var også her svineinfluensa...blæ,blæ...
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Utenfor Norge
    Alder
    47
    Meldinger
    172

Hei i dag var jeg hos legen min fikk fint resept på ERFA
    Jeg har gitt opp Apotek 1 de kan ikke skaffe noen ting, men Vitus Laguneparken skulle gjøre ett forsøk. Jeg har nå fakset resepten dit og venter svar i løpet av dagen på om de vil bestille det individuelt gjennom NMD til meg. Hadde ikke klart å fikse dette uten all den infoen jeg har funnet her. Dere er bare helt super

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    70
    Meldinger
    10,241

Exclamation Sv: Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Gå inn på ERFas egne hjemmesider, der finnes et bilde av boksen (er dårlig teknisk, så jeg forsøke rikke sette inn bildet her). http://thyroid.erfa.net/
    Sådan ser Thyroid® fra Erfa Canada inc. ud:

Klik HER! for den ekstakte produkt-info om Thyroid® fra Erfa Canada inc.

Dessicated Thyroid® fra Erfa Canada inc. hjemmeside i Canada

Dessicated Thyroid® fra Erfa Canada inc. Forum

Norsk Medisinaldepot AS

Vitusapotek/Ditt Apotek
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Exclamation Sv: Hvor kjøpe ERFA thyroid

Sitat Opprinnelig skrevet av sonja Vis post
    Sitat Opprinnelig skrevet av TeknikTeam Vis post
    En person udenfor forummet har sendt følgende besked:

Liseapoteket i Asker kan skaffe ERFA Thyroid, det tar ca 14 dager. Så for dem som bor i området, og er for syke til å reise til Vitus jernbaneapoteket i Oslo, er det et pluss.
    Flott!
    Liseapotekene finnes både i Asker sentrum og ved Rema 1000 på Nesbru, og innehaveren er absolutt ei dame med bein i nesa. Der er ikke kundeservice noe fremmedord! Anbefales!
    Alle indlæg vedr. erfaringer med Liseapoteket i Asker er flyttet til egen tråd her.

Vi har nu anbragt biledet af og links til produktinfo om Thyroid® fra Erfa Canada inc. på forsiden af forummet. Vi har ikke gjort det for at anbefale Thyroid® fra Erfa frem for Levaxin. Levaxin "gælder" som den altid har gjort.

Vi har gjort det udelukkende for at hjælpe de stofskiftesyge, som hidtil har været i behandling med det (nu udgået) Armour Thyroid, hvor det ser skidt til med apotekernes kendskab til, at Thyroid® fra Erfa fremover erstatter Armour Thyroid.

Selv om Norsk Medisinaldepot AS er begyndt at importere Thyroid® fra Erfa Canada - er denne "nyhed" øjensynlig ikke nået frem til de fleste norske apoteker, hvorfor vi nu har anbragt "nyheden" på forsiden af forummet - for at oplyse desperate stofskiftesyge om, hvad er sandt og hvad er apotekernes egen uvidenhed.

De stofskiftesyge skal ikke resignere, men skal blive ved med at forlange den lovlige erstatning for den nu udgåede Armour Thyroid - Thyroid® fra Erfa Canada inc. og insistere på, at det er apotekernes job at finde ud af hvad, hvordan og hvor fra lægemidlet skal skaffes frem.

Relateret tråd: Norsk Medisinaldepot AS
    Relateret forum: Mangel på medisin
    Sist endret av Admin; 22-11-09 kl 14:50 Begrunnelse: Relaterede links tilføjet
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 0
    Siste melding: 18-10-08, 15:48
  2. Mulig at erfa Thyroid kan skaffes påreg.fritak fra Belgia
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2
    Siste melding: 29-10-07, 14:22
  3. Hvor får vi Armour/natural thyroid fra?
    Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 22
    Siste melding: 31-05-07, 16:15

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn