Side 6 av 6 Først 123456
Viser søkeresultater 51 til 54 av 54
    Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    2

Standard Sv: Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!

Spurte på apoteket idag og fikk høre at ERFA var på vei. Vil ellers minne om at det også finnes andre muligheter for kjøp på nettet. En bruker melder om at "Armour" produsert av Sriprasit i Tailand har bra kvalitet. Se:
    http://www.1drugstore-online.com/sho...&Go.x=0&Go.y=0
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Flower, paientene i USA får nå tai i Thyroid fra erfa direkte fra kanada, og vi også.
    Si til legen din at alle på facebooksiden savenaturalthyroid har fått tak i Thyroid fra Erfa eller fra Armour (som har sendt ut litt også) og at mangelen kom av at fabrikken som lager selve råstoffet måtte stenge en periode for å bygge et gjenvinningsanlegg for løsemidler, men at de har vært i full produskjon i flere uker allerede og mangelen går over.
    Si til legen at Thyroid fra Erfa er mye billigere, og bedre, og godkjent fra Health Canada, og at de skal søke om flere godkjenninger i Europa slik at det blir lettere å få tak i. Armour er hverken godkjent i USA eller kan søke i europa.

bellissimo, det er komplett tull det apotekeren sa, alle disse medisinen heter Thyroid og er prikk like, de er laget av råstoffet Thyroid som lages kun ett sted i verden. Men det fins flere styrker på pulveret, det er eneste forskjellen, og noen produsenter bruker det ene, noen det andre. Men de er forsåvidt identiske og han skal slutte å snakke tull. De inneholder fra naturens side t3 og t4 og ingen har tuklet med innholdet.
    Parke-davis eide både kanadisk Thyroid og Thyroid fra Armour i gamle dager, og på ett tidspunkt ble den kanadiske delen skilt ut, og Armour fikk til gjengjeld ingen rettigheter for markedsføring i utlandet. Vi burde i alle år hatt kanadisk Thyroid, forresten. Pga rettighetene. Nå er det et belgisk legemiddelkonsern som eierdet og de har hamstret råstoff i ett år fordi de visste om mangelen som ville komme pga ombygningne hos produsenten av råstoffet. De bryr seg om oss.

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    79

Fin info, Nora!
    Det er mulig jeg misforsto apotekeren, eller om han misforsto meg, for han viste jo ikke at det var mangel på Armour.
    Han spurte om jeg ikke "kunne" bruke det lenger, at det var derfor jeg skulle ha noe annet

Men på resepten står hvertfall Erfa Thyroid, så det kommer nok til slutt.

Men, hvis man nå snart kan få Armour igjen, hvor mange kommer til å kjøpe det, og hvor mange går over på Erfa?
    Hvis det er det samme, og billigere, så velger jeg Erfa.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

jo, jeg skjønte at apotekeren ikke skjønte noe....hehe.

Thyroid fra Erfa er godkjent i kanada og jobber med noe i europa.
    Billigere er det også.
    Kunne vært kult om man kunne på sikt få det på en slags blå resept.
    Men det må en del til i Norge, i Sverige får de beregnet inn utgiftene for slikt i egenandelstaket. I Norge har pasienter fått avslag av ubegripelige grunner slik som at det inneholder to virkestoffer fra samme virkestoffgruppe og det er fyfy....meni England og tyskland får de dekket Thyroid også.
    Armour og forest har ingen rettigheter for markedsføring i jutlandet og kommer aldri til å søke godkjenning i europa, og reglene sier at det ikke går an når de ikke er godkjente i produksjonslandet......de har bare en "grandfathered in" status.
    Så Thyroid fra erfa er uansett en fordel å bruke, og apotekene burde snart skjønne at det heter Thyroid, og alltid har hett Thyroid.

Side 6 av 6 Først 123456

Lignende tråder

1. Trenger litt hjelp ang. Armour??
    Av Nett i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 17
    Siste melding: 22-02-07, 11:03
  2. Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
    Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 6
    Siste melding: 11-09-06, 19:30
  3. Hjelp til linker til Armour
    Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 6
    Siste melding: 22-05-05, 17:14

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine