Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 29 av 29
    Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    12

Standard Sv: Ekstremt lave østrogener og kæmpe hårtab.

det må være over en mdr. siden jeg skrev og har også ringet et par gange hvor der var en der svarede at anders høj ville ringe tilbage men det har han som sagt ikke gjort
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    12

hej! har i det også som om i konstant er stresset og ikke kan slappe af jeg får antideprisivt (remeroner) som jeg bare tager på af og de hjælper heller ikke ret godt måske det bare er det forbandet hårtab der går en så voldsomt på?
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    54
    Meldinger
    409

Jeg har ikke prøvd hormoner, men tar noe som jeg kjøper på apoteket,
    det heter menopause og er fra Lifeline,
    de fungerer bra,
    har fått mindre hårtap etter at jeg begynte med b-12 injeksjoner.

Hvis du tar østrogener for å ikke få så tørre slinhinner så kan det hende en annen kombinasjon kan funke bedre i og med at du har en del bivirkninger.

Lifelin har fungert godt i forhold til de fleste plager, hetetokter får jeg ikke nesten for jeg er i utgangspunktet alt for kald,
    men nattesvetten er blitt litt bedre,

Dette blir litt direkte og jeg håper ingen blir støtt,
    men regelmessig sex er bra for det meste i vår kropp, det skilles ut masse hormoner som vi drar god nytte av , vi får fyret kroppen, masse smertestillende gledeshormoner og hormonene i sæd er bra for alt nedentil.

Vet jo at sex ikke bestandig er fristende og de fleste av oss har jo lavt stamina for dette,
    men ta en samlivs /sexprat og få partneren til å begynne fyringa,
    og vær enige om at dette er greit,
    blir fyring etterhvert selv om vi kansje ikke er fit for å starte,

Så lifeline, b-12, og regelmessig sex fungerer bra.
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    12

nu er jeg da hamrende forvirret jeg har læst en del om pregnenolone og ligemeget hvor jeg går ind står der hovedbunds hårtab da det også bliver omdannet til testosteron og progesteron ja så er man jo ligevidt hårtab står der alle vegne hvad gør man så? (tager lidt pregnenolone dhea og lidt progesteron )tjaa det kan vel prøves på et tidspunkt? andre forslag? det hele drejer sig om at få de østrogener op så kan hårkontroll b vitaminer og andet af den slags være underordnet selv om det er venligt ment

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    54
    Meldinger
    409

Jeg har nå fått kremene mine som jeg bestilte fra Iherb.
    Progestacare og pregnenolone.

Har bare brukt dem i 4 dager så jeg har ikke kommet til himmelriket enda
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    12

hej pebles! jeg ved nu ikke rigtig med de pregnenolone de kan give hjertabanken har jeg læst og jeg tager i forvejen nitroglycerin har noget bøvl med hjertet efter jeg har været storryger men måske en lille dosis kan hjælpe hvor mange mg. tager du?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Hei Annie

Jeg er ikke Pebles og jeg har aldri røykt en sigarett i hele mitt liv, så jeg vet ikke helt om der er noe sammenlignbart. Men - på min Progesterone står det at jeg tar "1 full dispress about 1,2g of cream", providing 20mg of USB Progesterone. Og at jeg kan ta dette to ggr pr dag. Jeg tar bare 1 gang.

Jeg håper du finner ut av dette. Nå har jeg smurt i snart 5-6 år. Jeg har ikke hårtap, men jeg har hatt runde på runde med svette-tokter allikevel. Blitt litt bedre den siste tiden.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    54
    Meldinger
    409

Jeg har ikke merket noe til hjertebank eller noen ting, selv om jeg røyker,
    har ikke tatt det mer enn siden forrige onsdag,

De er dosert så ett pump er en dosering.

Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    12

hej! anisa nu har jeg fået et svar fra viktoriaklinikken jeg skrev til ham i november, december og januar og han har ikke tid til bare at svarre på alle de henvendelser han får dagligt og må først og fremmest prioritere de patienter han har- så det var ligesom det. jeg ved sådan set heller ikke hvad det skulle være for noget progesteron creme der er bivirkningsfrit i forbindelse med østrogener han ville kunne give mig det findes bare ikke ærgeligt ærgeligt

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Hårtab
    Av Gypige i forumet Lavt stoffskifte, hår og negler
    Svar: 2
    Siste melding: 29-04-09, 12:52
  2. For lave kalktal
    Av petersen50 i forumet Operasjonssalen
    Svar: 5
    Siste melding: 17-10-08, 23:21
  3. Empowerplus - ekstremt bra
    Av Tor i forumet Kosttilskudd og naturlegemidler