Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 26 av 26
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Standard Sv: Om Thyroid-S innført fra østen

En liten gladmelding fra meg etter noen uker på Thyroid-S. Jeg har fått mye mer energi til å gjøre ting som ellers har vært et forferdelig ork for meg. Så som å vaske huset f.eks. For 2 uker siden satte jeg i gang med nedvask av hele huset og alt som følger med. Jeg pusset vinduer, skuret dusjkabinett, vasket haugevis med klær, ryddet og vasket i skuffer og skap og kastet masse. Jeg holdt på i 3 dager og var helt ustoppelig. Følte meg som en duracellkanin.

Jeg ville fortelle dette, men ventet for å se om det varte ved, og det varer.... I helgen har jeg vasket igjen, og jeg orker ikke tanken mer på møkkete hus! Jeg har vært så utrolig "lat" de siste månedene, men nå føler jeg at det har snudd og det er veldig deilig.

Jeg hadde et Levaxin-eksperiment i ca 6 måneder, som ikke var vellykket i det hele tatt. Følte meg etter hvert som en zoombie og jeg gikk opp 10 kg. Nå har 4 av disse kiloene gått av.

Jeg håper jeg aldri noensinne kommer tilbake til Levaxin. Jeg har det så veldig mye bedre nå, takket være Thyroid-S. Jeg har ingen annen forklaring.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,070

Question Sv: Om Thyroid-S innført fra østen

Godt å høre Yvette

Jeg har tenkt på om jeg skulle prøve å få tak i Thyroid-S - jeg har kun prøvd erfa og har resept og det hele iorden.
    Kan egentlig ikke huske at du har skrevet noe om erfa... Hvis så; har du merket noen forskjell på erfa og Thyroid-S

Tenker på dette fra tid til annen - at erfa nok er av de bedre thyroid, men kanskje ikke er den som virker aller best
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    ..

Til sammenligning med Erfa THyroid: "Each off-white to light amber-colored tablet, embossed ECI, contains:
    desiccated thyroid derived from porcine thyroid glands 30 mg, 60 mg or 125 mg.
    Nonmedicinal ingredients: cornstarch, magnesium stearate, sugar and talc.
    Energy: 1.2 kJ (0.28 kcal)/30 mg tablet; 1.1 kJ (0.26 kcal)/60 mg tablet; 2.2 kJ (0.52 kcal)/125 mg tablet.
    Gluten-, paraben-, sulfite- and tartrazine-free. Bottle of 100 or 500 tablets."

Det betyder at Thyroid-S indeholder flere "tilsætningsstoffer" end Erfa Thyroid. However... efter få dage på Erfa blev jeg slap og "vissen".
    Efter yderligere få dage var jeg ikke længere i tvivl - Erfa var ikke noget for mig og jeg gik direkte over til Thyroid-S jeg kort forinden har fået af en "Thailand-farer".
    Få dage efter var jeg mit gammelt selv igen, som jeg før trivedes på Westhroid.

Det betyder så også at forskellige Thyroid-produkter arbejder ikke ens i alle typer af menneskekroppe, og selv om alternativet (for mig) indeholder flere tilsætningsstoffer,
    tager jeg ikke den diskussion med mig selv fordi behovet for velfungerende tilskud af thyroid-hormon kommer først.
    Selv om jeg ellers kan være en bitch når det kommer til at vurdere forskellige tilsætningsstoffer i, så at sige alt - lukker jeg øjnene når det gælder mine tabletter.
    Alternativet er simpelt hen for ringe - at leve i havarisporet, så hellere i overhalingsbanen med Thyroid-S og alle tilsætningsstofferne.
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    53
    Meldinger
    3,360

Hej
    Hvor er det godt at høre!

Jeg har ind imellem sådan en dag, men så er jeg helt flad næste dag... Så ikke meget duracell over mig foreløbig. Men rigtig dejligt at vide, det kan lade sig gøre at kommer derhen

Nielsigne

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Kan egentlig ikke huske at du har skrevet noe om erfa... Hvis så; har du merket noen forskjell på erfa og Thyroid-S :
    Jeg har ikke brukt Erfa ennå, men det er vel den jeg må tigge legen om en gang i fremtiden antar jeg. Tidligere har jeg vært på Westhroid og Armour. Følte meg veldig bra på disse også.

Jeg trener ganske mye. Det har jeg bestandig gjort, men på dette halve året med Levaxin var treningen også et forferdelig ork. Jeg trente, men det satt langt inne å komme i gang, og jeg greidde ikke så godt høyintensitet. Det kan jeg gjøre igjen nå.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

Gikk du på både Liothyronin og Levaxin i dette halvåret, Yvette?

Moro å høre at formen ble så mye bedre!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Ja jeg brukte både Levaxin og Liothyronin. Den siste merket jeg ikke noe til at jeg tok mht varmefølelse eller noe lignende. Hadde et håp om at Lio skulle gi meg litt energi, men nei. Helt ubrukelige for meg begge to.

Nielsigne: Det er håp om bedre tider.

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 14-02-10, 11:54
  2. Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
    Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertel
    Svar: 2
    Siste melding: 25-11-09, 10:30
  3. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg