Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    54
    Meldinger
    895

Standard Sv: Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Hvis dette apotek (er det et apotek i det hele taget?) ikke kunne bestille Thyroid fra Erfa - hvordan kan det kalde sig for et apotek? Det bliver Sonja ikke glad for. Det var vist een udenfor forummet som har sendt en glad besked om at "Liseapoteket i Asker kan skaffe ERFA Thyroid, det tar ca 14 dager", men det var Sonja, som har bekræftet anbefalingen med henvisning til deres gode service, som jo viser sig ikke at være så god alligevel.

Det kan godt være, at det er svært for apotekere rundt omkring at omstille sig til udskiftning af sortimentet, men det er jo deres levebrød og man burde derfor kunne forvente, at de er professionelle og kender til deres eget fag.

Det var en skuffende oplevelse.... føler med dig b@mbi
    Joda, det er et apotek - en liten kjede, startet av en driftig kvinne som heter Lise Ekroll Aarvold. Jeg har bestandig fått veldig god service der, særlig av innehaveren selv, så dette var merkelig.
    http://www.budstikka.no/sec_naerings...icle259974.ece

Jeg foreslår at de som har bestilt hos dem tar en telefon til apoteket og ber om å få snakke med Lise selv. Hør med dem om når hun er tilstede, kanskje det er lettere om dere får pratet med henne ansikt til ansikt. Hun var i alle fall positivt innstilt til å skaffe Armour da jeg var innom der, og da tror jeg nok hun vil skaffe andre alternativer også. Hvis jeg husker det skal jeg prøve å få tatt en prat med henne neste gang jeg ser henne. Vi er nemlig begge med i Askerkvinnenes Næringsnett (hun har hvertfall vært det), så hun vet hvem jeg er.
    Sist endret av Sonja Midtlien; 21-11-09 kl 18:40 Begrunnelse: Glemte link.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    63
    Meldinger
    5,134

Gå inn på ERFas egne hjemmesider, der finnes et bilde av boksen (er dårlig teknisk, så jeg forsøke rikke sette inn bildet her). http://thyroid.erfa.net/

Sammenlikne så bildet med boksen du fikk. Naturlug tyroksin er jo gråaktig og lite tiltalende av utseende, det er jo frysetørket og oppmalt kjertel.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    33

Nei, det var garantert ikke Erfa.

Har ikke klart å google noe med hell ennå.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    70
    Meldinger
    10,241

Exclamation Sv: Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Gå inn på ERFas egne hjemmesider, der finnes et bilde av boksen (er dårlig teknisk, så jeg forsøke rikke sette inn bildet her). http://thyroid.erfa.net/
    Sådan ser Thyroid® fra Erfa Canada inc. ud:

Klik HER! for den ekstakte produkt-info om Thyroid® fra Erfa Canada inc.

Dessicated Thyroid® fra Erfa Canada inc. hjemmeside i Canada

Dessicated Thyroid® fra Erfa Canada inc. Forum

Norsk Medisinaldepot AS

Vitusapotek/Ditt Apotek
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    33

Standard Sv: Liseapoteket i Asker

Jeg har nå snakket direkte med innehaver på Liseapoteket. Hun kan IKKE skaffe Erfa mente hun. Hun bestiller ikke i hovedsak gjennom NMD og anbefalte meg heller å bestille gjennom et Vitus-apotek.

Så bare til advarsel, så slipper flere å bli skuffet.

Ja, og det hun hadde skaffet, var som n`Finn trodde, bare tydoideastøtte for friske. Et kosttilskudd rett og slett.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Nov 2009
    Alder
    52
    Meldinger
    225

Hei

Jeg var innom Vitusapoteket i Ålesund i går og de kunne skaffe Erfa Thyroid på ca 2 uker. Hadde allerede bestilt og levert til flere. Ingen problem fikk jeg beskjed om Og hvis Vitusapoteket her kan så kan vel de andre i kjeden også skaffe det?!

Man må ha registreringsfritak (resept) fra lege på samme måte som for å skaffe Armour.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    63
    Meldinger
    5,134

Jeg har akkurat fått beskjed fra Liseapoteket at de desverre ikke kan skaffe meg ERFA THyroid fordi de får det ikke fra leverandøren. Jeg spurte om navnet på leverandøren, og fikk som svar at det var Alliance Health Care. Jeg fortalte dem at jeg kan få det fra Vitus Jernbaneapoteket. Hun svarte da at Vitus har NMD (Norsk Medisinal Depot) som leverandør. Det skal ikke være enkelt å være avhngig av medisiner. Hva gjør de som bor på den ytterste nøgne ø?
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn