Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Oslo
    Alder
    50
    Meldinger
    270

Standard Får Erfa, ubrukte bokser Armour til salgs

Virker som om jeg får Erfa Thyroid kanskje allerede neste uke. Jeg har gått på Armour i snart fire år etter å ha gått på Levaxin i tolv år, og det har vært som å våkne til bevissthet fysisk og mentalt. Men jeg reagerte negativt på den nye sammensetningen til Armour. Nå fant ikke jeg ut om nye Armour før for noen dager siden, men jeg har siste trekvart år gått opp i vekt, vært sløvere, kreativitet, konsentrasjon og kjønnsdrift er merkbart redusert og tiltaksløsheten er tilbake med forsterkninger. Heldigvis har jeg er flott lege som uten å mukke har skrevet ut resept på Erfa til meg, den er jo lik gamle Armour. Jeg har sjekket med diverse apotek osv nå og det ser ut som om jeg kan få ut Erfa allerede neste uke (ganske raskt siden jeg fikk resepten på mandag og den må til godkjenning hos legemiddelverket osv). Men...

Da jeg skjønte at man begynte å gå tom for Armour kjøpte jeg inn en del. Eneste de hadde igjen var 120 mg (2 grain) dosering. Jeg har igjen tre bokser, dette er altså med den nye sammensetningen men det er jo ikke alle som responderer negativt på den. Er jo ganske dyre medisiner, så jeg tenkte at jeg kunne selge dem til noen som har resept på Armour. Forseglingen er selvsagt ikke brutt, selges til vanlig pris. Absolutt eneste fotutsetning er at du venter til jeg har fått Erfa - vil sikre meg...

Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Oslo
    Alder
    50
    Meldinger
    270

Standard Sv: Får Erfa, ubrukte bokser Armour til salgs

Da virker det som om de er solgt

Lignende tråder

1. Hvor kjøpe ERFA thyroid
    Av Hansen i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 27
    Siste melding: 22-11-09, 14:05
  2. Sådan ser ud Thyroid® fra Erfa Canada inc.
    Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 0
    Siste melding: 22-11-09, 12:50
  3. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine