Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 16 av 16

Tråd: Sviende øyne

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    171

Standard Sv: Sviende øyne

Jeg er mye bedre nå. Så jeg tror nok dette går helt greit. Har uansett bestillt time men de hadde ikke noe ledig før til tirsdagen uansett..
    Under prøvebehandling med Levaxin. Sekundær hypotyreose.
    Dagbok

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    54
    Meldinger
    409

Div øye problemer tror jeg er en gave vi får med på kjøpet når vi har problemer med stoffskifte.

Etter at jeg fikk lavt stoffskifte har jeg også tørre og såre øyne. har kjøpt tårevæske på apoteket som jeg bruker innimellom for at det ikke skal bli så ille.

Har briller men har aldri blitt fortrolig med dem selv om jeg er totalt avhengig av solbrillene mine (kjøpte briller med glass som blir mørke.
    Skaffet meg kontaktlinser men klarer ikke å bruke dem pga sårhet og kløe.

Er plaget av bittesmå vannblemmer på våtkanten av øyet, men det fikser en nål på null komma svisj.

Må vel dessverre si velkommen i klubben! Selv om de forskjellige øyeplagene varierer.
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    171

Ja, jeg har hatt slikt tidligere også.. men da har jeg vært sikker på at det har vært allergi.. Det jeg tror skjedde nå er at plagene rett og slett kommer av stress. Jeg er skikkelig på nedtur sånn selvtillitsmessig, har fått en støkk på jobben, har fått en støkk av legen, julestria og alt har hopet seg opp for meg. Så jeg merker at jeg er i en ond bane nå.. Men så fikk jeg litt gode nyheter og jeg følte meg litt bedre.. og da ser det jammen ut til at øyeplagene forsvinner med stresset også Så nå gjennstår det å se om resten også kan gå seg til.

Litt off topic..
    Dagbok

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    54
    Meldinger
    409

Ja man merker fort svigninger, får håpe du kan få noe som kan lindre litt hvis det skulle komme igjen da.

Jobben? du har vel ikke fått noe problemer pga sykdommen?
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    171

Nei, støkket på jobben kommer av andre grunner som du snart kan lese om i bloggen min

Nå er øynene mine nesten helt bra. Har bare litt problemer på morgenen når jeg våkner.. (klistret igjen) Men ellers ser og føles alt bedre ut..
    Fikk beskjed av legen om å bare komme neste gang det blusset opp, så han fikk se hvordan det så ut. For han var veldig usikker på dette gelegreiene jeg prater om..

Sånn tårevæske dere snakker om? Må man ha respet på det?
    Dagbok

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    54
    Meldinger
    409

Jeg har kjøpt mine på apoteket, tok dem som er minst kunstig.

Jeg er også utrolig nøye med å bruke solbriller, mindre hodepine og rennende,såre øyne.

Jeg har i perioder våknet med fysisk vont i øyet (høyre) virker nesten som det har vært tørt, orker ikke gni for fuktighet for det er dritvondt, da har jeg også dryppet.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Utstående øyne
    Av Beate i forumet Graves sykdom
    Svar: 18
    Siste melding: 29-08-15, 00:42
  2. tørre øyne...
    Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdomme
    Svar: 22
    Siste melding: 02-02-11, 21:41
  3. Øyne
    Av Tante i forumet Graves sykdom