Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    171

Standard Depp og stresset = fett hår og skikkelig problemhud

I perioder hvor jeg er veldig depp og stresset får jeg også veldig fett hår og skikkelig problemhud. Det er ikke kviser jeg får, men rett og slett små infeksjoner i huden som etterhvert blir til et lite sår som vokser og blir mer og mer irritert.. selve sårene har jeg i 2-3 uker før de begynner å avta.

Da jeg tok en bukplastikk pga store mengder overflødig hud så han legen som opererte meg med en gang at dette var noe annet enn acne, og jeg fikk noen piller av han som jeg skulle ta. Og det var borte etter få dager. Jeg har prøvd å få tak i legen, og prøvd å finne ut hva de pillene var for noe.. men til ingen nytte Typisk.. når man endelig fikk noe som funket for herket, er ikke gøy å gå med store sår i ansiktet som vokser og sprekker. Stress og selvtillit blir ikke bedre av krater rett i ansiktet kan du si..
    Under prøvebehandling med Levaxin. Sekundær hypotyreose.
    Dagbok

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    55
    Meldinger
    409

Standard Sv: Depp og stresset = fett hår og skikkelig problemhud

Det høres irriterende ut, jeg har heldigvis bare den periodevise kvise spretten.

Når jeg blir stressa eller har ekstra slitsomme perioder får jeg utslett på ansikt,hals,overarmer og lår.
    Ligner på psoriasis og det klør no innmari. Også sprekker huden på fingrene mine i leddene mye mer enn ellers.

Jeg har alt av vidunder kremer til både hender og kropp og jeg kan smøre meg flere ganger daglig men det hjelper bare for en liten stund.

Jeg har også begynt å bruke bare uparfymerte apoteksåper, Sebamed er et godt merke, såper er vel feil utrykk for jeg bruker bare dusj oljer.
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Lignende tråder

1. Er lavt stoffskifte årsak til depp?
    Av helgemann i forumet Depresjon
    Svar: 20
    Siste melding: 15-07-09, 22:01
  2. Er så stresset
    Av Bille i forumet Stress
    Svar: 0
    Siste melding: 21-02-08, 20:05
  3. ok så fælt, nå gruer jeg meg noe skikkelig.
    Av rikke i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 8
    Siste melding: 07-08-07, 21:56
  4. Er skikkelig dårlig nå og er redd
    Av otika i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 7
    Siste melding: 07-05-07, 18:41
  5. Skikkelig irritert!!!!
    Av grynet i forumet Hos legen
    Svar: 10
    Siste melding: 15-03-07, 13:42

Bokmerker