Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,040

Standard Krem "iq-qi" importert fra Statene

Heisann

Jeg har brukt krem "iq-qi" importert fra Statene - av en Kvantemedisiner.
    Underteksten er "ultimate feminine care" og starttidsp. og opphold på 5 dg er likt.
    Men ingen steder står det noe om progesterone - noen som kjenner denne;
    dvs om denne kremen er en slik hormonkrem..?

Uansett - prisen jeg betalte var 500 eller 600 kroner. Så dette var et godt tips
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard Sv: Hormontilskudd Pregnenolone

Noen av disse du har Kevlin ?
    http://helsearken.no/?type=iq-qi

http://www.myrslottet.no/iq-qi.htm

Jeg finner ingen innholdsdeklarasjon noe sted jeg heller.
    Man går jo å innbiller seg at det er ulovlig å selge noe uten en slik.
    Men er det ?
    Og - jeg ville jo reservert meg for de som ikke kan deklarere innholdet på en for meg forstålig måte da.......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,040

Standard Sv: Krem "iq-qi" importert fra Statene

Hei

Uff, nå ble det litt komplisert, men innlegget mitt er av Drift splittet vekk fra en annen tråd -
    og er kommet ut av sin sammenheng, derfor ble det nå ganske feil.
    Jeg tror det burde markeres hvilken tråd man har blitt splittet vekk fra, slik som redigering ellers blir.

Jeg svarte gunnda i Tråden: Sv: Hormontilskudd Pregnenolone - og det gode tipset jeg referer til er IKKE iq-qi-kremen,
    men en mye rimeligere krem som kan kjøpes på nettet: derav linken som opprinnelig er lagt inn av Yvette - puuuhh (lang setning ) ref:

Takket være Yvette---:
    http://www.h-by-m.com

Ellers så står innholdsdeklarasjonen på iq-qi flasken/tuben:
    Purified water, Aloe barbadensis, Glycerin, Octadecanoic acid, d-Alpha tocopheryl, Avocado oil, Rosmarin officinalis, Retilyn palmitate, Serenoa repens, Viburnum opulus, anthernis nobilis, sarsaparilla comfrey root, milk thistle, cymbopagon schoenanthus, Carrot oil, Angelica officinalis, Dioscorera Villosa, Vitis vinifera

that's all
    Kevlin

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,355

Smile Sv: Krem "iq-qi" importert fra Statene

Tråden delt fra Hormontilskudd Pregnenolone

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Uff, nå ble det litt komplisert, men innlegget mitt er av Drift splittet vekk fra en annen tråd - og er kommet ut av sin sammenheng, derfor ble det nå ganske feil. Jeg tror det burde markeres hvilken tråd man har blitt splittet vekk fra, slik som redigering ellers blir.
    Sorry, men sammenhængen blev ikke forklaret og derfor blev indlægget erkendt som off topic og tråden derfor delt, som vi oplyser om at vi gør her: http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ead.php?t=9198 for at opretholde alle emner på forummet så søgbare som muligt.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,216

Smile Sv: Krem "iq-qi" importert fra Statene

Halløj Kevlin
    Men ingen steder står det noe om progesterone - noen som kjenner denne;
    dvs om denne kremen er en slik hormonkrem..?
    Af en eller anden grund er det ikke så let at finde varedeklaration på denne creme, ud over omtaler af hvad der menes den er god til. Men altså ikke hvad den indeholder. Så poster du lidt mere om den:
    Ellers så står innholdsdeklarasjonen på iq-qi flasken/tuben: Purified water, Aloe barbadensis, Glycerin, Octadecanoic acid, d-Alpha tocopheryl, Avocado oil, Rosmarin officinalis, Retilyn palmitate, Serenoa repens, Viburnum opulus, anthernis nobilis, sarsaparilla comfrey root, milk thistle, cymbopagon schoenanthus, Carrot oil, Angelica officinalis, Dioscorera Villosa, Vitis vinifera.
    Det meste er cremebase- og urtestoffer. Det er meget muligt, at cremen påvirker hormonkirtlerne. Det er ikke til at vide med bestemthed. Men den indeholder altså ikke nogen plantehormoner så vidt jeg kan se. Den er heller ikke helt naturidentisk, ser det ud til. F.eks. stoffet Retilyn palmitate er en syntetisk form for provitaminet A - Retinylacetate. Jeg har ikke set efter om der er flere "erstatningsstoffer" i cremen end naturidentiske.

Godt nok indeholder den Dioscorera Villosa, som ellers er Vild Yam, hvoraf man plejer udvinde naturidentisk progesteron, men der står ikke ret meget andet om det (det skal være en bestemt ekstrakt-form) og det er derfor tvivlsomt om dette er en decideret hormoncreme.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard Sv: Krem "iq-qi" importert fra Statene

Kan ikke finne spor av hormoner i den inneholdsdeklarasjonen der.
    Kjenner igjen flere latinske navn på busker og urter.
    d-Alpha tocopheryl er vel E-vitamin.
    Men kanskje noen vet mer om innholdet i noe av dette kan virke inn på hormonstatus ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,040

Red face Sv: Krem "iq-qi" importert fra Statene

Anisa skrev:
    Godt nok indeholder den Dioscorera Villosa, som ellers er Vild Yam, hvoraf man plejer udvinde naturidentisk progesteron, men der står ikke ret meget andet om det (det skal være en bestemt ekstrakt-form) og det er derfor tvivlsomt om dette er en decideret hormoncreme.

..mmmmja - denne villosa'en står jo også oppført som nestsist, så da er det jo ikke akkurat den det er mest av heller

Uansett den skitdyre iq-qi tuben er snart tom - nå har jeg bestillt den kremen som Yvette & gunnda har lagt inn link på

Kanskje det ikke er en IQ-krem - men en Lurium-krem
    Kevlin

Lignende tråder

1. Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
    Av anitab i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 1
    Siste melding: 25-09-11, 16:06
  2. "Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
    Av Anisa i forumet Andre bøker
    Svar: 4
    Siste melding: 07-03-09, 17:12
  3. "konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
    Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 2
    Siste melding: 02-03-09, 18:11

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn